29 / 52



© Tanja Myrbråten

4 kommentarer:

Milena sa...

Vilka fina barn du har Tanja! :)

Koselig koselig sa...

Så fine bilder :)

Du jeg har et par spørsmål til deg som jeg håper du kan ta deg tid til å svare på.
I sommer har jeg også filmet litt med speilreflekskamera til mannen min, et fullformat Nikon kamera.
Når jeg laster inn videoene på pc'n så er kvaliteten helt forferdelig.
Jeg har sett på din video som bare helt nydelig og lurer på hva du har brukt av kamera til å filme, hva laster du opp til av program og hva slags redigeringsprogram bruker du?

Her er det photoshop elements 10 og jeg bruker Windows moviemaker til å redigere filmen.

Veldig takknemlig for svar.
Håper du tar deg tid til det

Mvh MEtte

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Hei Mette :)
Jeg filmer med canon mark II, og har redigert med både Imovie og Final Cut pro x. Du er sikker på at maskinen din er kraftig nok til å håndtere filmen? Jeg hadde litt problemer med det for et par år siden, pc jeg hadde da taklet det rett og slett ikke og filmen var hakkete og rar. Tanja

Anonym sa...

Hei Tanja, takk for svaret ditt. Jeg har en veldig kraftig pc så det bør ikke være problemet, men jeg tror jeg vet hva jeg har gjort feil. Jeg lagret filmen for datamaskin istedet for HD kvalitet. Jeg gjør et nytt forsøk i kveld og ser hvordan det blir.
Tusen takk skal du ha for svaret, det var snilt av deg :)

mvh Mette(på jobben)