Det er viktig å ha utstyret i orden :)

Ungene har begynt å ri og da må det kjøpes litt utstyr også... litt.. sa jeg litt ?  det blir endel, men nytt siden jeg hadde hest er at det nå brukes sikkerhetsvest :)
Ungene ble fornøyde med hjelm,vest,hanske,ridebukse og sko.

Så får vi virkelig håpe at de synes det er moro med hest en stund.

Her kjøpte vi utstyret  Nøtterøy Hundesenter & Hestesportsbutikk









OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbråten

5 kommentarer:

chili og kjærleik sa...

Så fine hestejenter! Måtte det vare!!

ingrid sa...

og plutselig hadde du to hestejenter!? hehe.. da er det bare til å spare til hest da tanja! ;)

maanebarnet sa...

Så hærige bilder! Hest er best - det går lissom ikke helt over det, selv om man blir stor heller;). Lurt å kjøpe jodphurs (sko) i stede for ridestøvler. Trenger de mer støtte og beslyttelse for gnag (av stigbøylereima) er leggskinn ypperlig. åh...tenk som de kommer til å kose seg med hestene fremover...*kjenner at jeg plutselig drømmer meg litt bort her jeg sitter, og gleder meg til prisessa blir så stor at vi begge to kan begynne med hest igjen...*. lykke til med hestejentene!

Karin Pedersen sa...

Flotte hestejenter! Så utrolig flotte og skarpe bilder.

Heidi Merethe Klingsheim sa...

KJempefine bilder! Du er dyktig! :)
Så gøy det ser ut med hest, da! :)
Minstemann hos oss skal begynne i naturbarnehage nå, og da skal de ri en gang i uka, så det blir jo spennende! :)