Begynner så smått med å svare på mail - ferie

Hei alle sammen :) for at ingen skal tro at jeg er skikkelig svimete og ikke svarer på mail  vil jeg bare nevne igjen at jeg har ferie :) vi har vært i Estland og jeg begynner så smått å jobbe i slutten av denne uken :)
Så til dere som har vært så "uheldige" at dere har sendt meg mail i ferien og ikke fått svar så er dette grunnen :) etterlengtet familietid og sol, rett og slett ferie. Men fortvil ikke :) svar vil komme iløpet av noen dager nå. Fortsatt god ferie
Tanja



Hvis du kikker nøye etter på dette bildet.. så er de tre bittesmå prikkene til høyre familien min:)


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbråten

2 kommentarer:

ingrid sa...

oooOH! :) Skikkelig Kuule bilder!! Missunner deg de store bildene altså! 900 er myye finere enn 700! (hmm..kanskje du må hjelpe meg å forandre layout en dag? :) og btw: gleder meg til at vi drar til estland! juhuu! ser deilig ut! mere bilder herfra daa! :)

Anne sa...

Jøsses, Estland, skal vi alle dit denne sommeren. Håper i alle fall du er fornøyd med byen (?)

Ellers enig med Ingrid, lekert lekkert her hos deg med disse bildene, det siste her ikke mnst, for det var jo så stort, he he

Go klæm