Stille

Det har vært fryktelig stille her på bloggen nå.. lite tid og mye å gjøre er nok hovedgrunnen. Skjer alltid mye i mai både på jobb og privat. Kort tid til 17. Mai..  i år er jeg overhodet ikke stresset? og gleder meg bare til å ta på meg den fiine bunaden min:)  Ungene har også bunad og skjorter og alt er ferdig strøket. Det er overhodet ikke min fortjeneste men snille svigermor sin...jeg er elendig på å stryke.


Dadda ( bestefar til ungene ) kommer og skal være med på den store dagen, og ungene gleder seg veldig til det. Han var her i fjor også, så nå må han komme hvert år.. etter 2 ganger blir det jo en tradisjon.. gjør det ikke ;)



Litt hverdags bilder fra oss.. og så ønsker jeg alle en fin 17. Mai snart
Tanja








OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbråten

4 kommentarer:

Stine sa...

Finfine bilder!
Ha en fin 17. mai!

Martha sa...

For en fantastisk skjønn jente:)
God 17 mai til dere:)

Moniek sa...

Ha en fin 17. mai Tanja!

Henrik Kreilisheim sa...

Ønsker dere alle sammen en kjempeflott 17. mai-feiring, Tanja!!