Herligherlig..

Nydelig vær og helg. I dag har sommer varmen vært her igjen og vi har kost oss skikkelig. Reiste å så på fotball og pakket med ett tonn med klær, er ofte så forblåst på sånne steder. Der bomma vi skikkelig denne gangen for det vi trengte hadde vi ikke med oss, solkrem :) enda godt tante hadde det med for sola steika skikkelig. Resultatet ble heller dårlig på kampen.. men vi tar det som en tur:) Jeg skal innrømme at jeg kjente et skikkelig sug etter en 70-200 i dag, 24-70 dugde ikke helt til denne typen fotografering.. ble aaalt for langt unna, og når de var nærme nok så er de omtrent på linja der jeg stod...  

Nå er helgen snart over og mye jobbing står for tur og det er jammen meg ikke lenge til 17. mai.. jeg synes ukene flyr avgårde.





OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbråten

5 kommentarer:

Bente bm-foto sa...

Herlighet også her.. Blåser jo litt hos oss som du vet, men ungene har fått spreder under trampolina i dag.. Utrolig hva en gjør for at vi skal få gjennom vår sak - eneste vi fikk friste med.

Kjempe fine bilder synes nå jeg da. Synes du har kommet nærme jeg da. Men skjønner godt du vil ha 70-200.. skulle gjerne hatt 2,8, men er fornøyd med F4 også..

Omdahl´s fotoblogg sa...

3 flotte Bilder fint pressentert i sort/ hvitt. Synes du har fått mye ut av objektivet ditt jeg. Flott action bilde fra kampen også. lengre tele er alltid ønskelig (uansett..selv 300 mm er for kort av og til:))
Fin skarphet i portrettene dine!

mvh
Svein

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Flotte portretter av jentene! Nydelig i SH! Det siste bildet er fullt av action, og var veldig tøft også! :) Men skjønner godt du lengtet etter en 70-200mm... Har du ikke snart bursdag eller noe sånt?? Bryllupsdag?? Da får du hinte kraftig, vett du..! :)

Ha en fin og travel uke! :) Stå på! Du er så flink!! :)

Karins fotoblogg sa...

Underbara porträtt på döttrarna! Jag gillar din svartvita ton på bilderna :)

ha det gott!

Lotta sa...

Den översta bilden är helt underbar. Du är fantastiskt skicklig! Dina svartvita bilder är väldigt speciella. Det finns en klarhet och ett ljus i dem som jag älskar!