Sjekk lille trolljenta vokser..

Malie begynner å bli så stor nå:) men det er når jeg kikker tilbake på bilder som jeg har tatt at jeg virkelig! ser hvordan lille - rampete - snille - skjønne Malie har vokst... og da blir jeg enda mer glad i alle bildene jeg tar.





August 2008.. 1,5.. snart 2år (oktober)


Juni 2009.. 2,5 år..

Desember 2009.. 3 år




Høsten 2010.. 4 år



Julen 2011.. litt over 4 år:)



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

9 kommentarer:

Kine sa...

Kjenner meg sånn igjen - herlighet som de vokser.. Ofte sitter jeg å ser på gamle bilder av barna mine og kan nesten ikke skjønne hvor store de har blitt..

Kjempefine bilder av nydelige Malie!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Sååå flotte bilder! Ja, det er når man drar fram litt fra arkivet man ser hvor fort det går!
Så søt Malie er, og du fanger henne perfekt på sååå mange bilder! :)

Ha en fin dag!

Omdahl´s fotoblogg sa...

Flotte Bilder dette Tanja, en ser jo fremgangen hos fotografen også:) særlig høstbildene, nydelige farger og bruk av lyset.

Pia sa...

Det er jo det som er flott med å ha mange bilder - man kan titte tilbake og smile;)

André Berg sa...

Flotte bilder av ei fin jente!

Lurer på hvordan du lyssatte motlys bildene? (3 år og de første da ho var 4..)

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Andrè: på de bildene er kun det naturlige lyset brukt:)

André Berg sa...

Godt jobba! :D

"Trollungen" er så godt belyst/eksponert at jeg hadde forventa enda mer utbrenthet i motlyset/bakgrunnen uten blits/reflektor..

Christoffer sa...

Her var det jammen mange flotte bilder ja! Liker spesielt godt det siste bildet. Er enig med André om at de høstbildene var kjempebra eksponert, du er flink!:0)

Monica Helén sa...

Nydelige bilder av en nydelig jente..! =)
Jeg titter jevnt på bloggen din, men ikke alltid jeg kommenterer, så jeg tenkte jeg iallefall skulle gi ett lite PIP fra meg denne gangen..:)
Morsomt det andre innlegget ditt også, om det å bli inspirert og å være til inspirasjon. Man kan aldri vite hva man gjør for andre mennesker i så måte..=) Ha en flott søndag!