HomeGirl...

Jeg fortsetter med et par bilder til fra forrige helg:) Liker så godt det første her av Ingrid, også de andre etter:) inkludert meg selv - skrev jeg virkelig det? -

Jeg vet det er flere som har kommentert som også ikke liker seg foran kamera. Jeg må virkelig anbefale å prøve. Vi har ikke bare tenkt å ta oppstilte bilder ;) det ville blitt litt kjedelig å ha/se på etterhvert, men har tenkt til å møtes over lunsj - middag - gjøre noe morsomt - og også da ta bilder. Så tilslutt håper jeg at vi ikke stivner som en mumie og løper avgårde når et kamera nærmer seg :)

Så nå håper jeg noen av dere også "hopper i det", og deler med oss andre:)


Nå er det nesten helg igjen og på søndag så er det SUPER BOWL som står på tapetet her:) ... og ja, jeg synes det er like moro å se på som gubben:)













OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

5 kommentarer:

ingrid sa...

:) Heey Homegirl! tar bare facebook metoden og "liker" dette! :) klem

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Så flotte bilder! Nydelig lys, og fint fanget i omgivelsene!

Så flotte dere er, begge to! :)

Ha en fin dag! :)

Kine sa...

Jeg liker dette prosjektet deres altså! Dere er skikkelig flinke og jeg liker at dere liker bildene av dere selv.. Janteloven kan dra langt f........

*klem*

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Fantastiske bilder! :) Lekkersmekker begge to!
Håper dere får en fin helg vennen!
GODKLEM

Hønemor. sa...

Hei hei!
Gøy med prosjekter:)
Titter jevnlig innopm bloggen din og kan ikke unngå og bli inspirert, du er virkelig flink til å komponere bilder!
Du ligger på bloggen min under fotoblogger jeg liker:)
Ha en kos helg med Super bowl!
*Klem