Fin søndag... og et tips

I dag er det skøyter og jobb på tapetet :) og her kommer et lite tips. Ungene har frost skøyter, og etter mye knall og fall fikk vi noen til å slipe skøytene. Gjett om det hjalp!  Gubben kjøpte seg også skøyter og syntes de var helt forferdelig å gå på. Grunnen var at under var det to spor. Det lugget og var vanskelig å bremse. I går slipte han skøytene til største jenta og seg selv, og de var sååå mye bedre å gå på, og rumpa til Eilene slapp unna isen:)  Så i dag måtte jeg bli med å se hvor flink hun var blitt:)


Bildene under er fra samme sted. Jeg tar ofte bilde her gjennom året og det er så moro å se lys og soloppgang forandre seg i løpet av årstidene:)






OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

4 kommentarer:

Siv A Haugen sa...

Nydelige bilder!! Nykjøpte skøyter er som regel uslipte, rart de ikke opplyser om det når man kjøper de egentelig!!

mi-rachel sa...

det var fasinerende å se...forskjellen i lyset og fargene!

Kine sa...

Jeg falt pladask for det første bildet, fikk nesten litt afrika følelse av det. Jeg innbiller meg nemlig at sånn ser det ut når sola går ned/opp hvis man er på safari i afrika.. Ble litt bla bla det der,hehe..

Veldig flott hvertfall!!

Anne sa...

Ikke er du bare god til å ta portretter, men jammen presterer du flotte naturfoto også jente :-)