Å bli inspirert og å være til inspirasjon..

Jeg har mange forskjellige fotografer jeg er inne å kikker hos jevnlig.
Flere av disse er bryllups fotografer i Sverige, og da en av disse sendte meg en melding ut av det blå og lurte på om hun kunne skrive et blogginnlegg om meg ble jeg skikkelig tatt på sengen.
Denne fotografen har jeg fulgt med på en god stund og er stor fan av bildene og stilen hennes. At hun lar seg inspirere av mine bilder synes jeg er skikkelig koselig og moro, og ja.. jeg ble faktisk litt stolt.

Her kan du ta en titt inn på bloggen, og ikke glem å kikke nedover i innleggene for å se den fantastiske kirken hun holder hus i.... drøm.. :)







OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

10 kommentarer:

Pia sa...

Skjønner godt at du er stolt! Men du er jo en dyktig fotograf, og mange blir inspirert av deg!

ingrid sa...

Så kult! .. og jeg er stolt av deg jeg og :) klem

Anne sa...

Har i grunn ikke tid til å skrive her så mye, for bare må klikke på den linken....

So long!!

Kine sa...

Du kan helt klart være stolt!! Veldig moro for deg:) Gleder meg med deg...

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Åååå, det er jo utrolig kosleig å bli "hedret" på en slik måte! Det er så gøy og inspirerende når noen andre setter slik pris på arbeidet du gjør!
Men du er jammen god også, så det var veldig velfortjent! :)

Lise sa...

Wow...Gratulerer så mye. Det er jo litt av en ære det. Alltid gøy når andre blir inspirert av arbeidet man gjør :)

Kristine sa...

Hihi- så morsomt! Tenkte jeg skulle si at jeg følger deg, og synes du tar fantastiske bilder. Du er til inspirasjon for meg også! Hilsen Kristine Sverdrup

Katrine sa...

Så morsomt!

Gry sa...

Har du link, Tanja? Jeg finner ingen...

Men at hun synes du er en inspirasjonskilde skjønner jeg godt!!

Ha en fin helg!

Henrik Kreilisheim sa...

Så flott, Tanja!! Selvfølgelig vil hun skrive om deg, du er en stor inspirasjonskilde! Du er den beste nyfødtfotografen jeg vet om, og du er så ekstremt dyktig i det du gjør!!