This is me......... & my friend

Vi har begynt :) Jeg & Ingrid var å tok bilder i går. Strålende sol, mye moro, kaldt og det var faktisk ikke så ille. Jeg mener, her snakker vi om at jeg må ha full instruksjon om hva jeg skal gjøre... for når kameraet kommer frem fryser jeg til og får et litt sånn nerdy utrykk. Du vet, åpner øynene og hever øynebryna. Som om det gjør øynene større liksom.. en får jo bare fryktelig masse rynker i panna haha, og ser litt smågal ut!

Men i dag gikk det ganske greit, det føltes ikke så ille  :) ikke sant Ingrid.. :)

Jeg er veldig fornøyd med bildene Ingrid tok av meg, superfornøyd, og det er sjelden! jeg liker bilder jeg er med på. Det er faktisk moro å ha fine bilder av seg selv.

Her er noen av meg








Her er Ingrid :)




OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

15 kommentarer:

Anonym sa...

WOW! Hadde det ikke vært for at du er en så dyktig fotograf så hadde jeg sagt at du egner deg bedre foran en bak kamera ;-)

Therese sa...

Så nydelige bilder av deg, Tanja!! Kan bli modelloppdrag etter dette:-)
Flott bilde av Ingrid også!

Mitt gode liv sa...

bildene er jo superflotte :)

God uke til deg!!

Klem Martha.

Kari-Anne sa...

Fiiiin! Nydelig lys i bildene ! Ha en flott ukestart , begge to;)

Gro sa...

Kjempe fine bilder! :)

marita sa...

Nydelige bilder. Så flott du er!! :)

Pillan sa...

Dette var kjempefine bilder!
Bilder på seg selv er ikke alltid like enkelt og like, men dette var flott.
Pernilla

Kine sa...

Så fine dere er:) Skjønner du ble fornøyd med disse bildene - wow!

mi-rachel sa...

dere to er jo bare så vakre.
og veldig sjarmerende at dere ikke syns det selv.)
kjør på!!

ingrid sa...

Aaah! disse ble så bra! Jeg er Såå fornøyd med Oss! hehe. noen ganger er det lov å skryte av seg selv er det ikke? :) hihi. Gleder meg til å få harddisken min med bildene på og redigere Jeg og!! juhuu! har allerede 3-4 ideer til de følgende månedsprosjektene! :) stoor klem til deg. pena og flinka :)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så nydelig!! :) Vakre jenter!

Ha en fin kveld!
Klem Jorid

Siv A Haugen sa...

Så fine bilder av dere!! :)

Fotograf Gøril Klemetsen sa...

Ikke bare tar du nydelige bilder. Du er jo flott sjøl også :-)

Kameraskrekk? Nei, synes ikke det ser sånn ut!

Lina Roos sa...

Vad snygg du är Tanja. Du borde stå lika mycket framför kameran som bakom! Kram Lina

Thelma Louise sa...

Dette var jo rett og slett bare vakkert.:-) nydelige bilder og vakre damer.:-)