Sweeeeet.. og flere med samme erfaring

Nyfødte er og blir spesielt :) synes jeg ihvertfall og jeg tror det første bildet her er en av mine absolutte favoritter.

I innlegget under så skrev jeg at jeg har best erfaring med billige stearin lys, og det ser ut som flere har den erfaringen :) både her og på FB.. så europris here I come :)
Ha en flott dag videre, moro å se på tikkeren at så mange er innom.















OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

10 kommentarer:

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Nyyyydelige bilder! Du er bare kjempegod på denne type bilder!! Det første var nydelig, men du har mange flotte bilder av nyfødte! Jeg holder på med en "kampanje" på min blogg, i håp om å få erfaring med disse små foran linsen! :) Jeg ser jeg kunne gått på kurs hos deg først....! :) Synd avstanden er litt for lang!

Ha en flott dag! :)

Kine sa...

Du er bare helt rå på nyfødtbilder. Har fortsatt tilgode å se et nyfødtbilde fra deg som jeg ikke liker.. Ikke lett å bestemme seg for en favoritt her, alle bildene har sitt eget herlige preg:)

*ha en fin dag*

mi-rachel sa...

du er helt super på nyfødt.
jeg syns det er veldig "vanskelig" med nyfødt selv...
så du har ti stjerner i min bok!!

reisegladjente sa...

Ja det er virkelig noe spesielt med de nyfødte :)
Flotte bilder!!
God kveld til deg..
Martha

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Fantastiske bidler! :) Så liten og skjønn!

Ha en fin kveld!
Klem

mi-rachel sa...

skal få tatt noen bilder snart....akkurat nå er det ikke så mye der. bare rot. men vi jobber jevnt og trutt.

Moniek sa...

Helt nydelige bilder, du er superflink Tanja!

Fotograf Benedikte Bull sa...

Nydelige! Du er så dyktig i å fotografere babyer! :)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

sååååå nydelige bilder av en superskjønn bebis:)
Du er dyktig!

Forresten helt enig med deg ang kubbelys;)

Ha en fin kveld!

Monica Helén sa...

Så nusselige små.. blir helt verpesjuk av å se på de... Men det får vel holde med to...

Billige lys funker best ja. Kjøpte ett dyrt kubbelys før jul, og den forsvant på samme kvelden, bare smeltet sønder og sammen. Så neste gang blir det noe billig og greit noe igjen! De varer så lenge!