Really.. blogger??

Noe seriøst galt her skjønner jeg... header str. som jeg har brukt hele tiden funker ikke, uansett mål. Hmm, om jeg putter inn den forrige blir det også feil. Noen som har opplevd det samme?

Uansett så se her da.. vakker, vakker :) og så var hun sååå blid.




Her er et bilde fra denne jenta var nyfødt:



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

10 kommentarer:

Fotograf Jan Ivar Vik sa...

*host* Wordpress *kremt* :) På tide å bytte? ;)

Fantastisk fine bilder - det er tross alt det viktigste. Du er så flink!

Kine sa...

Hun er så nydelig - bildene likeså!

Blogger ja, søsteren min har samme problemet. Først lurte hun på om hun hadde tuklet til noe på sin maskin, men jeg prøvde å legge inn ny header for henne på min og det samme skjedde.. Aner ikke hva det er - sorry..

reisegladjente sa...

Helt nydelig :)

Ha en flott uke.

Martha

Monica Helén sa...

Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg fikk problemer med bloggen min da jeg hadde stappet den altfor full med bilder. Det er en begrensning for hvor mye man har plass til på sin "konto", så da min begynte å bli fyllt opp var det etterhvert ingen layouts som passet, og bildene ble bare rot, inkludert headeren. Det jeg ikke skjønner i ditt tilfelle er at alt annet ser helt flott ut, så det kan godt være noe annet. Men dersom du ikke allerede bruker ett annet sted å laste bildene dine opp til, kan du forsøke det etterhvert? Selv bruker jeg photobucket.com, og bare linker bildene inn i innlegget mens jeg skriver. Funker helt flott..=)

Heidi Merethe Klingsheim sa...

HEi! Jeg kjenner ikke til problemet ditt, og kan desverre ikke hjelpe! Irriterende når slikt som "alltid" har funka slutter å funke! Håper det ordner seg!

Bildene var nydelige, slikte fargevalg og utsnitt! Kjempeflott!

maanebarnet sa...

Jeg fikk samme problem i dag da jeg skulle "rydde ut jula" i bloggen og putte inn ny header. Har ikke funnet noe lur løsning enda, men tenker nok at feilen ligger hos blogger, siden vi er flere som opplever det samme. Jeg venter til i morra og ser om det har ordnet seg, hvis ikke må jeg vel finne noen å spørre (hos blogger altså). Skikkelig kjipt med pixlete og ikkeno fin header, så jeg håper på en snarlig løsning.

Finfine bilder forresten!

Randi sa...

jepp...jeg vet hva du må gjøre..............

























:-))
Heidu
litt moro må en da få ha det...

Men jeg fikk akkurat samme problemet. Fant da ut at om jeg åpnet blogger i Explorer og lastet opp hederen via explorer...DA gikk det heelt fint....ikke spør hvorfor...men jeg fikk løst problemet...:-))

maanebarnet sa...

Var inne å kikka hos blogger, og det med headerne er nå et kjent problem, og de ser på det. Så da er det bare å smøre seg med litt tålmodighet, så ordner det seg sikkert;)

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Så bra:) og tusen takk for at du sa ifra.. da slipper jeg å rive av meg alt håret ;)

ingrid sa...

YAIKS! ja den var kjip! men hørtes jo ut over her som om problemet kan løse seg da! :) bildene her var helt Fantastiske Tanja!! :) nattaklem