Nydelig til og fra jobb, barnehage og skole..

Været her om om dagen har vært så fint. Spesielt på morgenen og ettermiddagen er det et utrolig flott lys ute. I dag husket jeg på å ta med kamera :) Tror jeg må ta meg en gåtur på disse tidspunktene å ta bilder, for det er jo ikke busslommer akkurat der jeg trenger de ;)
Vinteren er jaggu flott den også når den viser seg fra sitt beste.







OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

6 kommentarer:

maanebarnet sa...

Så hærlige vinterbilder! Elsker fargetonene i dem!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, nog kan vintern vara vacker! Tyvärr visar den sig inte alltid från sin bästa sida... ;-)
Men du visar underbara bilder!

Tryllehuset sa...

Hei og hå!

Vakre bilder!
Du er jo ei travel fotodame, sjekk siste innlegg (20. januar) på bloggen min, kanskje der er noe du liker?

Hilsen Kathrine i Tryllehuset :-)

drømmefabrikken ♥ sa...

Så utrolig vakkert og magisk lys! ahhh NYhhYdelig!

Anne sa...

Jeg drømmer meg helt bort i nakne trær og hærlige farger :-)

Kine sa...

Joda, vakkert kan det være, men nå vi jeg ha litt varmere temraturer.. Skal liksom prøve å være positiv til vinteren, nå begynner det å holde hardt. Hadde det ikke vært for det nydelige lyset, alle variantene av farger på himmelen så hadde jeg gitt opp...

Nydelige bilder som får meg til å holde motet oppe litt lenger:)