Hmm.. fredag sier du

....allerede! ukene flyyr og jeg føler de kun består av mandager og fredager. På en måte så skal en vel være litt glad for at en føler det sånn :)
Det er jo værre når en ikke kan se enden på ukedagene og baare lengter etter helg.

Nå har det vært litt sykdom i huset her igjen, men satser på at alle kommer seg på jobb,skole og barnehage i dag. Ha en fin fredag og super helg :)





OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

6 kommentarer:

Henrik Kreilisheim sa...

God helg, Tanja! For et vakkert lys og herlige duse farger på det bildet du har lagt ut! Kjempefin kunst!

LIVS LYST sa...

Hei Tanja.

Nå går jeg og tenker på deg hver gang jeg er på jobb. Du skrev nemlig en kommentar for en stund siden til bildet av teppet jeg har i sofaen vår. Om hvor jeg har fått tak i det. De har et der jeg jobber. Det ligner. Ikke så stort, men nesten. Husker ikke målene... Men kan sjekke det ut for deg om det ikke er solgt enda... Det er kun et igjen.

Det er hvitt og quiltet. Rette kanter rundt.

Jeg bare ville si fra for jeg hang meg så opp i den kommentaren ... hihih...!

Liv

Min stil sa...

Heisan du.
Flotte bilder du tar :)
Ønsker deg en fin fin helg.
:) Susanne

Rune (Bildebloggen) sa...

Ja, dager og uker går fort, veldig fort, skulle nesten tro noen tullet med både klokke og kalender noen ganger :) Pent bilde over her.

Fortsatt fin helg til dere.

Kine sa...

Nydelig bilde, er så vakkert ute når det er sånn:)

drømmefabrikken ♥ sa...

Så fint bilde! Ja da var det atter en gang mandag...ukene flyyyr avsted og jeg er sikker på at jeg plutselig står opp av sengen og er 70 år...uten å vite hvor tiden blir av:-)

Håper det går bra med studioet ditt:-S