Kan vi følge deg på en nyfødt fotografering ?... hilsen Tønsbergs Blad

For endel uker tilbake fikk jeg en mail fra Tønsbergs Blad. De
 ville lage en reportasje om nyfødtfotografering og lurte på å få følge meg på en fotografering. Jeg svarte jo såklart ja på den:) men skal innrømme at idet jeg hadde trykt på send knappen, gjorde magen et skikkelig hopp. Presse erfaringen på denne dama er relativ liten, og jeg var spent på hva jeg kunne vente meg.

Det var nå ihvertfall bortkastet energi:) Journalisten og fotografen som kom var utrolig koselige, proffe og veldig hyggelige, og jeg sitter igjen med en supergod erfaring og en utrolig flott reportasje.

Her er reportasjen på nett:

Nydelige nurk Tanja Myrbråten fanger nyfødtmagien med kameraet sitt.

 og under er fra papir utgaven, og jeg må si at forsiden i Lørdags bilaget, en dobbeltside og en halvside med bilder og tekst.. vel det hadde jeg ikke forventet meg, men du og du så utrolig artig at det ble en så stor sak av det:)  kjempemoro.. weeee
Ha en super dag videre:) det vet jeg at min blir...







FAKSIMILE: Tønsbergs Blad












OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

14 kommentarer:

Cecilia @ www.ceciliasverden.com sa...

Kjempe flott reportasje, så gøy!! Bildene du tar er helt nydelige. Du er kjempe flink, Tanja og til stor inspirasjon!!

Ha en fin dag.
Klem

reisegladjente sa...

Gratulerer med reportasjen :)
Nydelige bilder !!

Ha en super dag :)

Heidi Merethe Klingsheim sa...

WOW!!! For en flott reportasje, Tanja!! Og sååå mange bilder som du fikk publisert! Utrolig bra, og veldig flott reportasjer! Har vært i TB og lest den!
Nå kommer nok kundene strømmende! :) :)

Ha en fin uke! :)

Pia sa...

Så spennende! Og grattis med å få bildet ditt på hele forsida! Du tar jo så vakre bilder!

Lise sa...

Fantastisk repotajse. Fikk faktis tårer i øynene når jeg leste om den kjærligheten du har til arbeidet ditt og hvordan du behandler babyene.

Jeg må si at jeg ønsker meg kun en ting til jul og det er et kurs med deg. Jeg drømmer om å kunne ta slike bilder og du er virkelig en STOR inspirasjon. Du er ikke villig tiø å holde et et lite uformellt kurs med meg. Betaler gjerne neon tusenlapper for det. Håper du har lyst til det en dag :)

Uansett: Du er bare helt rå!!!!

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Lise: Du skal ikke se bort i fra det, vi får se hva 2011 bringer:)

KAT sa...

Utrolig bra! Og for en PR! Herlig!!

Henrik Kreilisheim sa...

Gratulerer så utrolig masse, Tanja!! Det er utrolig gøy å se hvordan det ble! Du fortjener dette så myyyeee!! Så stilig at du fikk forside ;) Og bildene er selvfølgelig på supernivå som alltid! Helt superbra :)

Anne sa...

Så utrolig bra med litt PR da gitt!!! nå skyter karriæren fart her skal du se. VG Helg neste :-)

Helt kjempe!! gleder meg stort på dine vegne skal du vite.

Anneklem

Kine sa...

Det så fortjent, du er superflink og fortjener å bli gjort litt stas på. Jeg synes du er veldig tøff som har startet for deg selv, og det står det respekt av! Stå på videre, du kommer til å nå så langt du vil:)

*klem*

Gry sa...

Helt fantastisk, Tanja!! Men du fortjener hvert eneste ord og pr du får også! Stå på, jente - du er en stor inspirasjonskilde!!!

klemmer!

Martine sa...

Vil bare fortelle deg at jeg har med din blogg på min første blogganbefaling! http://martinejacobsen.blogspot.com/2010/11/blogganbefaling-01.html

Silje - drømmefabrikken -♥ sa...

Så moro! Veldig fortjent, det er ihvertfall sikkert:-)

LIVS LYST sa...

Gratulerer så mye med den fine reportasjen i Tønsberg blad! Så gøy! Du er jo så dyktig og det må ha vært artig å være fotograf og journalist den dagen!!

Ha en fin kveld!

Hilsen Liv