Julegaver... de skal kjøpes

i løpet av denne helgen og neste. Nå har jeg hvert! år sagt det samme, men som regel så har jeg drøyd noen til like før jul. Ikke i år :) I desember har jeg lyst til å gjøre helt andre ting enn å stresse rundt i butikker fullpakket med mennesker.

Det som er litt kjedelig er jo at når jeg spør om det er noe spesielt de ønsker seg, så får jeg jo også det spørsmålet i retur:) ... og så langt har jeg jo ikke tenkt haha

Noen som har begynt?





OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

3 kommentarer:

Silje - drømmefabrikken -♥ sa...

Nope! Jeg tipper at jeg kommer til å gjøe unna store deler av gaveinnkjøpene via nett. Vi har intet mindre enn 17 barn vi skal kjøpe gave til:-)

VALKYRIEN sa...

Det blir Nope her også! Er like treg hvert år....lærer aldri!
Nydelig bilde, både her og på forrige innlegg. Så festlig med den nisselua!

★ Ninas blogg og Super-Lille ★ sa...

Hei :)
Så fin blogg du har, med NYDELIGE bilder!!!

Ikke fått kjøpt inn noen gaver enda, dvs har kjøpt 2.
Blir nok julegavehandel så snart vi er inne i desember.

Nina