Visste du dette om meg...?

At mitt hjerte hopper litt ekstra for mine nyfødt kunder har dere nok fått med dere nå..:)
( det første bildet er av meg og min niese)




.... men at jeg digger Amerikansk fotball er kanskje en ting ikke alle vet?





Vi har et lag i Tønsberg .. FLINT RAIDERS .. hvor min mann og svogeren min har spilt på, her er noen gamle bilder av de, og den knusedeilige jenta på gruppe bildeter Malie, tror hun er rundt 1,5 år her tror jeg.





Her er frøkna før superbowl i år:). Ah den som kunne dratt til USA og sett det live der, en gang skal vi nok få gjort det også.
Men noe vi har gjort i flere å nå er å reise til London for å se fotball på wembley.
En gang i året ( slutten av Oktober) spiller 2 lag her og jeg , gubben og kokko ( svoger) tar en langhelg i London for å få med oss herligheten!
I år reiser vi også ned, og jeg gleeeder meg. God mat og drikke, slappe av, ..se på Amerikans fotball:) yeah gleder meg:)

(til de som måtte lure: vi har folk boende hos oss! for å passe barna, sånn :) da fikk jeg sagt det høyt, hehe.)

                                          





OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

7 kommentarer:

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Herlig at du liker amerikansk fotball da! Hvordan i huleste har du fått den interessen?? Bodd i USA? Kos dere i London, hørtes veldig kjekt ut! :)
Bildene dine er bare rå, jeg lurte litt om du hadde lastet ned noen reklamebilder for amerikansk fotball..... :) Men jeg skjønner du har en fot (les: mann) innenfor grenen, så da så! :)

Silje - drømmefabrikken -♥ sa...

Hei! Så moro å lære litt mer om deg, Tanja:-) Jeg har hatt en snikende mistanke om din begeistring for amerikansk fotball. Facebookoppdateringene dine har avslørt deg:-) Klem

ingrid sa...

det visste jeg, men alikevel har jeg alltid syntes det er litt rart.. Haha :) herregud så liten maliemor var der! tiden flyyr! :)

Lise sa...

Hehehe. det viste jeg ikke ;)

Du tar så fantastisk baby bilder. Smelter helt :)

Må bare få spørre hvor du har fått tak ialle de flotte kurvene og tre-fatene du bruker til babyfotograferingen din.

Bruker du blitz eller er noe i naturlig lys også ?

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Lise: alle bildene jeg tar er naturlig lys. kurver og ting kommer fra kunder, eller er funnet litt her og der :)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

SÅ GØY! Det hadde jeg aldri sett komme :-) Amerikansk fotball er jo superkult!

Ha en fin kveld, og kos dere! :)
godklem

mi-rachel sa...

så gøy å lese...men amerikansk fotball?
har aldri skjønt bæret av det!!