Thank you FINN!!

I got it!  Jeg har i rimelig lang tid lett på finn etter denne stolen som endelig! er min. Weeee :)
Bente har 2 i stuen sin som jeg har siklet på lenge, og i dag var det min tur.
Den er så fin, nylig trekkt om og er så god å sitte i.
Begge ungene ble med og vi gjorde en tur ut av det. Hentet stolen en halv time unna der vi bor, og svingte innom McDonalds på hjemveien, moren føyk høyt i kurs da ja:)

En perfekt dag for liten og stor.




OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også

7 kommentarer:

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Veldig kul stol! Den blir tøff på bilder og den... :)
Hørtes ut som en kjekk dag for dere! :)

Bente bm-foto sa...

hihi- ja velkommen etter.. tenkte kanskje jeg skulle gi bort mine jeg nå da-- er litt lei de...


og nå har du jo fått din egen så da...


hehe - nei da- jeg er super fornøyd, kommer aldri til å kvitte meg med de supre stolene i stua. Stolen din så jo kjempe fin ut også. Grattis.

Og nå fikk jeg lyst på mækkærn soft is å... GOD NATT!

mi-rachel sa...

skjønner godt du ville ha en slik stol!!
elsker slike stoler!

Silje - drømmefabrikken -♥ sa...

Gratulerer så mye med den nye fine stolen! Det så utrolig digg ut med burger akkurat nå...ække feil med burger klokken åtte om morran, er det??!

ingrid sa...

så kuuule stoler!! hvilken farge er det? forresten : selv om jeg hater Mc donalds, så var fargene på bildene av jentene derfra kjempefine!! :)

Ann-Katrin sa...

Åå, lekker og så stilig. Jeg har også vært på utkikk etter sånne stoler. De er så stilige og har utrolig sjarm.
Mange flotte bilder i bloggen din. Flink du er Tanja :o)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så fiin den var vennen! Finn er manges beste venn ;)

Hae n fin kveld!
klem Jorid