Vi skal skilles...

.. ikke jeg og min kjære mann altså ;) men PeekaBoo Myrbråten og PeekaBoo Carlsen går hvert til sitt.
Jeg ønsker Charlotte masse lykke til med sine prosjekter, og i samme slengen en "lykke til" til meg også :)

Det har vært en travel tid i det siste så det har ikke vært så mye action på bloggen de siste ukene, men nå begynner det å roe seg litt så nå kan det blogges litt igjen.

Endel nye ting har skjedd, og jeg kan med glede og stolthet ønske mine kunder som bestiller nyfødt fotografering velkommen til mitt nye naturlig lys studio på denne adressen:
Narverødveien 47,3113 Tønsberg


Jeg har splitter ny web side, det mangler litt der inne men jeg er jo litt stolt så nå viser jeg den frem :)

www.TanjaMyrbråten.no  
( eller www.TanjaMyrbraten.no)

og så må jeg jo vise frem en liten skjønnhet som har vært den første kunden i studioet mitt.. weee
14 dager og så skjønn så skjønn :)



 Jeg vet mamman venter spent på å se disse :)

OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

18 kommentarer:

ingrid sa...

Se der var katten ute av sekken.. eller hva det nå het (?) hihi.. :) dette var jo ikke akkurat nytt for meg, og har jo sagt det til deg mange ganger, men skriver det her også: Masse, masse lykke til med firmaet Tanja min! web siden kommer til å bli kjempelekker når den er helt ferdig, og studiobildene jeg har sett er bare sååå skjønne!! dette blir superBRA!! Du er kjempeflink!! stor klem fra meg :) ingrid

Dagrun sa...

Det er en tid for alt, heter det vel. Knallfin webside! Masse lykke til, til dere begge!

Kine sa...

Ønsker det alt godt på den nye veien.. Tror det kommer til å gå sååå bra. Så moro med eget naturlig lys studio, guri så fornøyd du må være nå.. Masse lykke til!

kjersti sa...

Hei Tanja:)

Gratulerer så utrolig masse med eget firma, og ikke minst, STUDIO:)
Jeg synes du og Charlotte har vært helt fantastiske sammen, men tviler ikke på at dere er flinke hver for dere også!
Gud så spennende det må være å ta steget fullt ut med sitt eget, det er min drøm også:)

Og du, tusen takk for fine ord hos meg, det setter jeg veldig pris på:)

Nyyydelige bilder...

Klem Kjersti

Gry sa...

Wow - et sånt studio vil jeg og ha!!! Lykke til - dette er jo bare dømt til å bli helproft!! :-)

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Så spennende dette hørtes ut Tanja! :) Flott web side du har fått også! Jeg er midt i samme situasjon (med websider, altså..:)), og det er jammen mye å sette seg inn i!
Så utrolig heldig du er som har fått det naturlig lys studio, håper kundene kommer strømmende til!!
Masse lykke til!!

klem Heidi

Therese sa...

Gratulerer så mye med studio og rålekker webside!
Og den første kunden er bare sååå vakker. Nydelig bilde:-)

Bente bm-foto sa...

Lykke til Tanja-Hjemmesiden blir fin, blir spennende å se studio ditt Live. Spennende å starte hver for seg, det blir sikkert bra for både deg og Charlotte.

Pia sa...

Gratulerer med studio - så spennende! Lykke til videre på egen hånd - dette klarer du fint!

Anne sa...

Juhu!!! endelig firma!!! og galleri blir neste, hører du :-) flyr nedover og skåler i campis med deg, huldra i høye sko og høy partyfaktor, yes Mam!!! og jett om vi skal gjøre den Aurlie og Sand flaue over det de stakkarslige greiene de har holdt på med, he he

Har studert nettsiden vel og lenge og noe merf profft skal en vel lete lenge etter vennen. DETTE kan du, stol på megefølelsen og stå på. Ikke engang ha en eneste negativ tanke i ditt vakre hode.

Ønsker deg veldig lykke til og krysser både fingre og tær skal du vite, yes Sir, GIRL POWER!! nå ble jeg glad her du :-) på dine vegne.

Varm varm Anneklem

FruFly★Heidi sa...

Lykke lykke til på 'egen hånd'. Dere er råflinke samme og helt sikkert nøyaktig like flinke hver for dere. Jeg gleder meg til å følge deg videre! Klem H

Silje - drømmefabrikken -♥ sa...

Wow! Dette var mange nyheter på én gang! Så trist at dere skiller lag! Men jeg er ganske sikker på at dere kommer til å gjøre det strålende begge to! Gratulerer så mye med studio!! Er det ikke en utrolig befriende følelse? Det beste, syns jeg, var å slippe å drasse med meg alt sammen på en nyfødtshoot. Lykke lykke til og gratulerer igjen!!:-) Klem

Rita sa...

Gratulerer så mye med studio, Tanja. Det ser så lekkert ut. Og de nye sidene dine ser ut til å bli ditto flotte. Har store planer om å få booket en session hos deg før jul. Du tar så utrolig flotte bilder, og jeg er så stor fan av hvordan du jobber med naturlig lys. Masse, masse lykke til med alle prosjektene dine. Med ditt talent er jeg helt sikker på at dette blir en stor suksess :o)

mi-rachel sa...

heier på deg!

KAT sa...

Hurra!!!! Så flott!! Og med naturlig lys! Flink du er !

Lene sa...

En lykkelig skilsmisse :) Spennende å følge utviklingen deres hver for dere fremover - dobbelt så moro ;)

Nyyydelige bilder hos deg, Tanja! Jeg har akkurat vært inne hos Charlotte og hentet inspirasjon - og her var det enda mere påfyll! Takk for det - jeg trenger faktisk litt inspirasjon etter lange tørketider på knipsefronten. Men nå vokser iveren igjen, juhuu :)

Fotograf Eva, Moment Studio sa...

Så spennende med studio! Gratulerer og lykke til! Gleder meg til alle fine bilder jeg vet jeg kommer til å få se;)

Henrik Kreilisheim sa...

Dette kommer til å gå så utrolig bra, Tanja fordi du er så flink, dyktig, vennlig og snill! Jeg ønsker deg all mulig lykke til!! Gleder meg til å se hva fremtiden bringer for deg! Den blir nok lys og fin :)