Har du sett på magen..

Fotograf Tanja Myrbråten

Promotér din side også



Denne flotte magen tok jeg bilder av for en liten stund siden :) er den ikke fin.
Jeg skal innrømme at når jeg ser slike flotte mager så "savner" jeg gravid magen litt ( familien vår er komplett med 4 familiemedlemmer altså, så er det sagt;))
det veldig spesielt med et bittelite menneske som man bærer på, og spesielt å kjenne sparkene.. ah herlig. Men fremover får jeg nok kose meg med å kjenne de utenpå andre sine mager :)
.. Og så gleder jeg meg veldig til denne nyfødte kommer, for dette er en venninde av meg og av og til må man jo utnytte de litt.. ikke sant ? hint: nyfødt foto :)


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

11 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Helt fantastisk følelse <3

Klem J

victoria (huset i byen) sa...

Nydelige bilder, og gravide er helt klart det vakreste som finnes <3 klem victoria

Anne sa...

Nok vakre billedbidrag for meg å se hos deg i dag Tanja :-)

Startet dagen med frokost ved din side sjø, ble her lenge og vel med både kaffe og rundstykker, så lenge faktisk at tiden fløy helt av seg selv lenge lenge og vips var det klart for tur her, og ingen kommentar ble lagt igjen. Nå derimot kommer skrytet; for du er nå bare toppen da, toppen med kamera, vinklinger og fokus. Utsnitt ikke minst. Du inspirerer stort selv om jeg ikke har en sjel som vil forran den linsa mi :-)

Pia sa...

Gravide mager er flotte!

Henrik Kreilisheim sa...

Helt supernydelige bilder, Tanja! Elsker dem :) Lyset, og fargene er superbra!

Barbros lille atelier sa...

Så nydelige bilder! Det er nesten så jeg får lyst til å være gravid igjen:-)

Ha en fin dag!

Klem

mi-rachel sa...

så fine bilder.
(jeg har aldri vært fan av bar mage bilder..men disse var fine) her er også familen komplett med 4 stk hestholm! og jeg savner ikke å ha gravidmage:)

ingrid sa...

veldig fin mage! også så fint lys.. har du studio? ;) klem

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Hihi... jaaa det har jeg:) hehe

Silje - drømmefabrikken -♥ sa...

Så nydelige nyyydelige gravidmagebilder! Du er så kreativ og flink! Klem

Hege sa...

Nydelige bilder Tanja!

Og gratulerer med skilsmissen. :)) Har ikke vært her inne på en liten stund, så fikk først med meg nå at du og Charlotte har skilt lag. Masse lykke til!

Du har fått en kanonfin hjemmeside. :)

Klemmer fra Hege