God helg med strutteskjørt..

Malie fant ut på morgenen i dag at klærne jeg hadde lagt frem var ikke godkjent.
I dag var visst den perfekte dag for joggebukse med strutteskjørt over og ullgenser med tshorte over.. for hun skal nemlig til mimmi! ...og det var dette hun ville ha på seg i dag..... siden hun skulle til mimmi:)
Ønsker alle en super helg, og for min del dropper jeg strutteskjørtet i dag ;)

Fotograf Tanja Myrbråten


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

8 kommentarer:

ingrid sa...

haha! så fin hun var da! så klart må man ha på seg strutteskjørt når man skal på mimmibesøk, skjønner du ikke det? minnet meg på at jeg Aldri ville ha på meg noe mamma la fram til meg, så tok med finere antrekk i sekken og byttet på do på skolen, sånn at jeg kunne ha på nytt miniskjørt og topp istedet for brun cordfløyels bukse og strikke genser en regnværsdag. myyyye finere!:) kule bilder! :)

Fotograf Tanja Myrbråten sa...

Hahah.. jeg ser det for meg

KAT sa...

Hahaha! Herlig! joggebukse og strutteskjørt er jo ingen dum sammensetning det ! Litt Lily Allen aktig over det ;DD

Good helg!

Bente bm-foto sa...

he he-- velkommen etter;) Ser for meg en Sara nr. 2 her ja..

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så skjønn!!!!

God helg vennen!
KLem

Pia sa...

Sleng nå på deg et strutteskjørt du og! Helga blir ikke det samme uten, spør du meg!

Anne sa...

Joda, de starter tidlig, og verre skal de bli, sann mine ord, he he

Her sitter jeg med en 17 åring og selv gutta vet hva som er `rett og galt` skal jeg si deg. Opp i alt dette kles-styret har en i tillegg til tider et baderom som minner mer om en krysning av et parfymeri og ett vokskabinett, men alternativet hadde vel vært verre, at de ikek hadde vaska og stæsja seg overhode.
Ikke strutteskjørt på sønnen min da, da hadde vel far sjøl i stua blitt bekymra tenker jeg.

Søt tulla di da, virkelig å.

God helg videre til deg.

Fröken K sa...

Kjempeflott outfit. Synes det ser helt greit ut jeg. :)