Familie fotografering | Tvillinger 4 mnd |.... For en strand

For en liten stund siden dro jeg hjem til denne herlige familien for å fotografere de nydelige guttene og familien sammen.

Været denne dagen var perfekt med skikkelig sol og det var super varmt. Det har ikke vært så mange av disse dagene i sommer synes jeg.
Etter en liten fergetur og litt kjøring var jeg fremme... trodde jeg :) men når jeg banket på var jeg kommet frem til den hyggelige naboen dems:)
Gps er super å ha, men helt nøyaktig er den ikke altså haha.

Herlig familie, supert vær.. , kan ikke bli bedre enn dette:) det var til og med strand like bak huset..








OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

8 kommentarer:

Kine sa...

Herlige familiebilder!

ingrid sa...

jepp. sier det igjen: disse bildene er bare sååå fine!! Du Ser virkelig at dette er en glad og herlig familie!! :) bilder man blir glad av! :) du må legge ut det av babyen som ler da!! (min favoritt!) klem :)

Merete sa...

Hei! Helt fantastisk nydelige bilder. Jeg er inne på bloggen din hver dag for å se etter nye innlegg og det er en fryd hver gang du legger ut ny ting. :-) Til stor inspirasjon for en fotointeressert nybegynner. Klem

Kate-Monica sa...

Utrolig delikate bilder:)

Pia sa...

Flotte bilder!

Jeanette Jess1 sa...

Så flotte bilder, og så fint at du innspirerer meg med disse akkurat nå for jeg skal ta tvillingbilder på tirsdag og gruer litt for hva jeg skal finne på ...
Men her var det mye flott - du er fantastisk flink til å fange de riktige øyeblikkene ;) ;)

Stine sa...

Nydelige bilder!! Flott lys!

KAT sa...

Glade og fine bilder!!