weee forandring fryder.. sjekk her da :)

Hvitt tak og greier.. ikke furu guuult! men hvitt!! wohoo.. sa jeg hvitt?

 bedre sent enn aldri ;)
Jeg tror jeg har hatet det gule taket i tja...6år.
Men nå er det endelig malt og det er så deilig :) taket kommer ikke og lander i hodet mitt lenger ;)
Eilene har også fått ny fin køyeseng og vi har laget sofa nede i stua av sengen hennes.
Ikke helt ferdig med det prosjektet enda, mangler litt teppe, stooor industri lampe og noe annet enn teppe på sittedelen.. men så langt er jeg superfornøyd :)



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten @ PeekaBoo Myrbråten

16 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Så deilig da, er jo så flott med hvitt tak... Har det selv etter uttalig strøk riktig nok, sånn er det med gammelt panel....
Og senga var jo bare fantastisk, og kjempe kul som sofa....
klem victoria

Bente bm-foto sa...

Skikkelig bra Tanja;) endelig kan jeg vel si jeg og. har jo hørt at du har klaga i noen år..

FruFly★Heidi sa...

Suuuperfint! Elsker malt panel, det er så koselig og stilig på en gang! Klem

ingrid sa...

ja, detta har vi venta på så lenge, ja så lenge, ja så leeeeeenge.. osv. hihi.. Endelig Tanja! det ble superfint! :)

Pia sa...

Det ble flott, ja! Artig med litt forandring!

Willa Rosa sa...

Vilken fin blogg du har och UNDERBARA bilder! Jag linkade din blogg i min. Trevlig höst! kristina

sigrid anny sa...

Nydelig tak!! Holder på å hvitmale hjemme jeg og :) Deilig å lysne opp litt!

Gry sa...

Digger hvite tak! Har de overalt selv også... :-)

Bjørn Christiansen sa...

Gratulerer, så fint det ble :)

Beate sa...

deilig med hvitmalt tak!! deilig når man får vekk den bråkete, gule panelen!

nyt kvelden -og følelsen av å ikke få taket i hodet!

klem beate

Cecilia sa...

Ja kan tenke meg at det var en herlig forandring. Ble kjempe flott!!

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange fantastisk flotte bilder du tar!!! Du er kjempe-dyktig!!

Takk for hyggelig hilsen:)

Klem klem
ANETTE:)

KAT sa...

Gratulerer med hvit ! Det er jo ett flott utgangspunkt i hjemmet synes jeg;D

ELISABETH ALMIGHTY sa...

Kjempefint! Og du tar helt utrolig fabelaktig flotte bilder!

Julianne sa...

Herlig blogg du har.
Gir inspirasjon.... lyst til å male taket jeg også!

Livs Lyst sa...

Hei fru Myrbråten!

Jeg kan begynne å si at jeg digger bildene dine. Det er det første. Og rommet du viser bilder fra her, var så delikat. Herlig med klokken på veggen. Det minner meg sååå om min kjære Bestemor....

Liv ;O)