Ferie tid | slappe av | vente på sola

Vi er i ferie modus om dagen og har vært på hytte tur, sovet i telt, bade land.. plukket blomster og kost oss.
Jeg må innrømme at jeg ønsker meg mer sol, synes ikke sommervarmen har tatt særlig av og vil bade og sole meg på stranden.
Vi pleier å "bo" på stranden fra morgen til kveld så jeg er litt lei av at sommrene nå innholder for mye regn og vind for min smak.. varmere strøk til neste år kanskje :)
Ha en fortsatt god sommer alle sammen :)




OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

5 kommentarer:

Na sa...

Igjen en nydelig serie som oser av sommer og vekker minner fra egen barndom! Herlig :)

Randi sa...

Ja vi vil ha mer sommer.
Men etter å ha vært 9 dager i Troms, så ser jeg at vi i grunn ikke har noe å klage over...8 grader, regn, vind....usj.
Men vakkert lys har dem.

Nydelige bilder som alltid:-)

Jeanette Jess1 sa...

Men du klarer i allefall å få tatt de nydeligste bilder som bringer fram masse minner - selv om ikke sommeren 2010 akkurat har vært noen drømmesommer ;)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så herlige bilder!! Ja du sier noe, her er det igjen regn og vind og usle 14 grader. Lengter og lengter, men har sluttet å håpe. Vet jo at 14 dager på Kreta venter oss. Angrer ikke noe på bestilling av tur nå nei!!

Ha en finfin dag, kanskje solen er kommet idag?
Klem Jorid

Henrik Kreilisheim sa...

utrolig koselige bilder, Tanja.. jeg synes du bare blir flinkere og flinkere hele tiden. de to øverste bildene er helt tidløse. superfine!