Maten er servert | Litt sykling | Uhell i bassenget

Det oppsumerte ettermiddagen her :) Jeg og Malie var og kjøpte puter til stolene ute i dag, og når vi kom jeg grillet vi.
Siden det er streik på sfo så var Eilene hos mimmi. Når de kom hjem måtte jo Malie vise hvor flink hun er til å sykle.
Bassenget ble fyll men rakk ikke å bade i dag, ungene måtte jo kjenne hvor kaldt det var.. og Malie kan bekrefte at det var litt i kaldeste laget for hun falt oppi.
( og til de som måtte lure : jeg satt 5 meter unna med kameraet allerede i handa, vannet rakk henne til knærne, og vi var 3 voksne og en store søster der.. så det gikk bra ! ;))



OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

2 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Lufta er varm og god men vannet er nok litt kaldt selv om det kommer fra springet :) Det var et fortvilet fjes som kom ut av bassenget. Fine bilder, og maten gjorde meg sulten igjen.. God helg :)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så herlig, hihi :-) Det blir nok flott temp i bassenget etterhvert..:-) Ser ut som solen skal komme hit også.. gleder meg :-) Nå har jeg funnet sengen med ei syk og tett TM.. Vil ikke la henne sove alene, våkner hele tiden og da er det bare pupp som roer.. stakkar..

Ha en fin helg videre :-)