London BABY! | Mat | Drikke | Lære | Moro |

Ah som jeg har kost meg på tur:) vi har hatt noen fantastiske dager.. fylt med masse lærdom, goood mat, drikke.. og det har vært så varmt i London, jeg mener skikkelig! varmt. Dette er bilder fra mandag, første dagen våres.

Jeg hadde jo igrunn en plan om å blogge hver dag.. men om pc min hadde stått på fra mandag til i dag så hadde vel internett ikke klart å laste seg opp enda.
Jeg tror jeg aldri i hele mitt liv har vært borti dårligere nett.

4 timer søvn pr. natt er i overkant lite, så bilder fra workshoppen kommer nok i morgen..








OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

8 kommentarer:

Kallemillelente sa...

Mmmmmmm London!
Legger meg til som følger. For jeg ble betatt av bildene dine. Og angrer på at jeg ikke fulgte med i timen den gangen vi hadde god fotograf på skolen og undervisning i foto...
Så fint uttrykk du har i bildene dine!
Tror jeg skal se litt i fotobøkene igjen, jeg:)

ingrid sa...

Se der ja.. deilig å være på nett igjen eller? hihi;).. har jo sett disse her, men gøy å se dem fordet.. :) Takk for en KNALLtur! kjempekoselig å være på tur oss to igjen! :)

corinne5 sa...

hi! I am home again, totally tired but my head is filled with idea's for my business :). LOVED meeting you and I hope we stay in touch :)

corinnexxx

mi-rachel sa...

heldig heldg!
gleder meg til flere bilder!

Anne sa...

Ohoi som dere må ha hatt det fint, spennende opplevelser, lærerikt og ikke minst litt varme!! si no æ...

Gleder meg stort til å se mer!!

MBT sa...

Ser ut som dere hadde en herlig tur! Jeg har fulgt med her hver dag for å se Londonoppdateringer, gleder meg til de kommer. :D

Therese sa...

Ser ut som en god start på turen:-) Gleder meg til å se fler bilder!!
Jeg skal snart knipse litt i Paris:-) yey...

Henrik Kreilisheim sa...

Det ser ut som om dere har hatt det ordentlig hyggelig! Kjempeglad på dine vegne, Tanja! Og så koselige bilder fra turen din også, gøy å se!