The cool kids on the block

Tok med ungene ut for litt fotografering i dag. Først stoppet vi innom ciroco, og de har bare så utrolig mye fine klær der at jeg gikk en smule berserk. For å holde på tålmodigheten til ungene så fikk de solbriller som de valgte ut. Var de ikke kuule.
Så bar det av sted for 10 min. med bildetagning.
Jeg må bare si at jeg digger å ta bildere av Eilene og Malie.
Jeg har nemlig ikke bedt de om å gjøre noen ting, de bare setter igang når de ser kameraet.. jeg gruer meg til den dagen de ikke gidder mer, eller blir så store at "hemningene" setter inn.. men for nå så koser vi oss.
Ha en super lørdag, her skal gubben på fest, jeg er blitt syk og skal være hjemme med ungene :)









OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

8 kommentarer:

ingrid sa...

skikkelig kule bilder av solbrille sisters!! de er jo blitt helt rå på å posere!! også var det litt AW-swung og triks over bildene ser jeg.. ;) U Go girl! :) bli frisk fort da! må ta noen bilder før jeg drar på hytta.. klem :)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Fantastiske bilder :-)) Hvilket objektiv bruder du til disse bildene?

Ha en fin søndag!
Klem

PeekaBoo Myrbråten sa...

jorid: takk:) jeg har brukt 85mm, blir vel samme som din 50mm ( siden du ikke har ff kamera så blir de to rundt samme lengde på kameraene sine) maaan, jeg er så flink til å forklare.. not;)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Okey! :-) Hihi, synes du er god! Overgangen har gått smooooth, for en herlighet! Noe innkjøring, som hvordan finne fren i filsystemer, få orden på bilder - import - lagring osv. Men er helfrelst, og skjønner ikke hva jeg har gjort md PC ??

Klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Aaah, vi sto å trykket litt på den størst iMacen på eplehuset og herreguud den var rå!! Men man blir jo ruinert av den.. Haha! ;-) Jeg hadde 13" fra før, og klarer meg fint i lengden med det. Heller kanskje spare og kjøpe ekstern skjerm etterhvert. SKjønner du vil ha en med større ettersom du driver med mye bilder :-) Har jeg hatt råd (les: fått mer skattpenger) skulle jeg nok kjøpt 15" eller 17" ja!

Ha en fin dag du og!
Godklem

Heidi Merethe Klingsheim sa...

WOW, så herlige bilder av jentene! Stilige klær, og tøffe solbriller! :)
Du har stilen på bildene inne ser jeg, veldig bra!!
Kjekt å prate med deg i London! :)
Alle gode ønsker til deg, og lykke til! You're good!! :)

Karins fotoblogg sa...

Wow! Dina flickor är så fina och jag förstår att du är glad att dom ställer upp på bild! Mina pojkar tycker inte att det är kul att bli fotograferade, jag får tjata :(
Jag undrar om du har gjort bakgrunden mer oskarp i photoshop eller om det blir så fin oskärpa direkt från kameran? Du måste ha haft en riktigt stor bländare?

Hahaha :) Jag skriver som om du förstod svenska hur bra som helst men det gör du kanske inte? Är engelska bättre?

Kram!

Karins fotoblogg sa...

Härligt, då kör jag på svenska :)

Jag gissar att du har använt en större bländaröppning än 1,8? Jag har ett 50 mm 1,8 och så här snyggt blir det inte med det. Men så var det inte så dyrt heller objektivet ;)

Hur som helst så är dina bilder supersnygga, du är duktig!