Bursdags pioner hvert år | grøfte blomster?

De siste årene har min gode venninde Bente kommet med pioner til meg på bursdagen min.. det er sååå koselig, og de er alltid så flotte.
Rett fra hagen :) tusen takk.. love yah :)



Ungene ville også plukke litt blomster til meg i dag, elsker også "grøfteblomster", du vet de ville langs veien.
Blomster fikk jeg og de var så stolte og var glad .. mistenker alikevel at et par av de ble funnet ikke så langt unna en blomste potte ;)


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

5 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så nydelige blomster, både pionene, vegkant- og potteblomstene! ;-)

Ha en fin kveld, håper dagen din har vært kjekk!

klem ♥

Bente bm-foto sa...

åå så koselig da- så jo neste enda bedre ut på bildet enn i virkeligheten. Men glemte å si at de må skråskjæres mye for at alle knoppene skal komme ut. Og gratulererer med dagen du og!! klem

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Pioner er bare nydelig! :) Og de ville blomstene er herlige! Jeg har også fått ville blomster av barna, men de var ikke "ville" - egentlig, men fra en av de nærmeste hagene.... He,he!
Gratulerer med dagen på etterskudd, da! :)

Gleder meg til å treffes i London!

Heidi

mi-rachel sa...

nydelige blomsterbilder!

Charlotte - FO² sa...

Heldige deg :) :) snill venninne og snille barn du har :)