35 år i dag :) | workshop 21.-24 | Nyfødt fotografering

I dag er jeg 35 år, wiiii.. da jeg var 17 år var det ikke wiiii men wæææææ. Man trodde jo at neste steg var oldisheimen.. Men folkens, det er jo nå! livet begynner.. skikkelig :)

21.-24. Juni er jeg i London på workshop.. gleeder meg skikkelig:) så da er jeg ikke tilgjenngelig for fotografering. P.s: Husk å bestille nyfødt fotografering, mens du fortsatt er gravid. Om du venter til barnet er født går dagene fort og plutselig er de over 10 dager. Om du har bestilt på forhånd setter vi en "løs" dato, slik at jeg har tid rundt termin dato:)

Ha en super dag alle sammen, og håper dere har bedre vær enn her.. her regner det så Jorid-- regner med at det er sol hos deg :);)




OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

10 kommentarer:

Hege sa...

Gratulerer med dagen! Helt enig med deg - det er nå det virkelig begynner... Nyt dagen, og lykke til i London :-)

Rune (Bildebloggen) sa...

Grattis med dagen :) 35 er ingen alder, bare et tall høyere enn i går. Ha en fin dag :)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Gratulerer så mye med dagen vennen! :-)) Godklem ♥

Vivian sa...

Gratulerer med dagen!
Nyt den!
Klem Vivian

Pia sa...

Gratulerer så mye med dagen, du unge, flotte, spreke og talentfulle kvinne! Elller jente...?

MBT sa...

Hipp, hipp hurra, Tanja har bursdag i dag! Håper du får en herlig dag. Ganske kjekt å vite at jeg enda har nesten 5 år igjen til livet begynner, hihi.
Stor bursdagsklem.

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer masse med dagen, og så spennende med workshop......
Ha en flott dag, selv om været er grått.... er det her og....
klem victoria

Fotograf Eva, Moment Studio sa...

Hurra for deg! Gratulerer med dagen:)

Anne sa...

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR!!! jeg synger av full hals her i trøndelag selv om det er sent søndag kveld!! og alder??? hva er nå alder da gitt, en er ikke en dag gamlere enn man føler seg, si no æ :-)

Utrolig spenndne med work-shop, også i London da gitt, jett om den skulle vært med du!!

Anneklem med ønske om superfin og ungdommelig uke til deg.

Henrik Kreilisheim sa...

Gratulerer sååå masse masse masse med dagen som var!! Jeg har ikke vært så mye på nettet de siste dagene så jeg så ikke denne posten din før nå! Men bedre sent enn senere! Gratulerer!! Håper du hadde en superfin bursdag med masse kake!