Ha en super 17. mai | Bilder fra 17. mai 2009

Da er bi klare for 17. mai i morgen, vel så klare som man kan bli.
Det er ikke så mye jeg har gjort da jeg er så heldig å ha en svigermor som er er rv med strykejernet og vi er så heldig at hun stryker våres bunadskjorter også :) wiii for meg.

I år er oghså dadda ( min pappa ) her for å feire med oss, superkoselig og ungene er i hundre.
Da satser vi på fint vær.. men jeg kan også nøye meg med opphold.

Ha en super 17.mai, både store og små :)





OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

10 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Opphold holder lenge, men ja litt sol er bonus hvis den kommer på besøk :)

Ha en fin dag i morgen dere også.

Charlotte - FO² sa...

Koselige 17.maibilder :) Ønsker dere en strålende flott dag hele gjengen!

Stephanie sa...

These girls are precious in their outfits!

KRISTIN sa...

Flotte bunadsjenter!! Ha en fin dag i morgen.

Tøff hedaer du har laget deg!

: )

ingrid sa...

så koselige bilder fra i fjor :)og nå kom jeg til å tenke på det flotte bilde Thomas tok av dere (haha :) hils faren din, og kos dere! klem

Anne sa...

Bilder fra en deilig da, vi håper på reprise faktisk!! hipp hipp

~~JAZ~~ sa...

These are adorable!!

TrueBlissPhotography sa...

She is a doll!

Valerie sa...

WOW!!!! GREAT JOB!!! Fabulous pictures!!

Henrik sa...

Så kjempekoselige 17.maibilder :) Fine dere var alle sammen!!