Det var da ikke meningen at vi skulle bade ? eller...

jeg tok med meg ungene på en kjøre tur i dag (søndag) for å finne noen fine steder å ta bilder.. og kjøpe is. IKKE for å bade.
Du vet, for å beholde husfreden på en kjedlig søndag :)
Vi satte oss i bilden og kjøre, og fant ut at vi kunne stoppe litt på stranda, kjøpe is, ta noen bilder og fortsette på "roadtrip`n" vår.


Vi kjøpte is, og jeg tok litt bilder mens de spist.. de prøvde ihvertfall, avbrutt av mine; se hit, kikk ned og så til siden, tettere sammen, ikke myse! stakkars barn :)
etter isen kikket vi litt til. Ungene koste seg skikkelig.

Så var det tid for litt vassing i vannet. Malie lurte fælt på om hun ikke kunne ta av buksa. Nei, sa jeg.. det er ikke nødvendig dere skal bare vasse litt.
HVA SKJEDDE etter jeg sa VASSE LITT?!
Eilene fikk satt rumpa i vannet ved et uhell... og da var løpet kjørt og det var nok bare å trykke gassen i bånn :) guri å de koste seg




.. og etter en stund dro vi hjem for da begynte det å bli kaldt :)


Så da kjørte vi hjem, foran satt jeg tørr og varm, bak satt to nakne litt kalde jenter med skjerf rundt halsen :).. skjerfene skulle jo være til de andre bildene vi skulle ta.. som ikke ble noe av i dag :)


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen. © Tanja Myrbraten

16 kommentarer:

MBT sa...

Herlige bilder! Og, hadde jeg ikke visst hvor varmt/kaldt det var i dag, så hadde jeg trodd det var en deilig badedag på stranda. *brrr*

Hem sa...

Vilken underbar livsglädje
det finns med på bilderna!

Gry Offernes sa...

Tihi - jeg antar at mamma ikke hadde så veldig mye i mot det når det viser seg at det ble så bra bilder ut av det!!

mi-rachel sa...

dette var stas! det skinner igjennom på bildene.

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så HERLIG ♥♥ Nydelige bilder av nydelige jenter. De badebildene var jo virkelig blinkskudd. Ser ut som de koser seg gløgg ihjel!

Ha en flott uke!
Klem j

FruFly★Heidi sa...

Åååå, å mange nydelige bilder siden sist. Og så herlig glede, de stråler de skjønne jentene dine!:)

Anne sa...

For en mega billedserie!! varmere hos dere håper jeg, for hadde det vært her hadde en frøset på seg lausonger, he he

Kjekk ukestart til deg.

Charlotte - FO² sa...

Hehe, for noen kule bilder! Tøffe som bader nå da, kan jo ikke ha vært særlig varmt i vannet?

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Det var to tøffe jenter! :) Bade i sjøen hørtes veldig kaldt ut! :) Det ble en flott billedserie, og den kjedelige søndagen ble riktig så gøy!!

Omdahl´s fotoblogg sa...

Det så ut som en forfriskende tur til Ringshaugstranda.. liiitt tidlig kanskje men det ble feiende flotte bilder av det..Nydelig duse farger, er de redigert i PS eller bruker du filter og eksponerer til høyre i histogrammet?

PeekaBoo Myrbråten sa...

omdahl: bildene er behandlet i LR :)

Dagrun sa...

Det så utrolig kaldt ut, og det var det sikkert også, men nydelig, vakre bilder.

ingrid sa...

så ut som en deilig søndag.. så gøy med jentetur på stranda! tror ikke jeg hopper uti med så stor entusiasme ennå.. hehe.. flotte bilder som vanlig Tanjamor :)

Anders sa...

Likte bildene veldig veldig godt :) Du er flink!

Fotograf Eva, Moment Studio sa...

Haha! Så søte:) Kule barn og kule bilder!

Nummer ni sa...

Fantastisk herlige bilder!!