Workshop | Audrey Woulard | Juni 2010 | Natural light |

Wohoo, må bare dele med dere... i juni reiser Charlotte og jeg på Workshop til England. Wiiiii, gleder oss så utrolig masse. Du vil kanskje vite med hvem også? ...jooo...Audrey Woulard, en barnefotograf som vi har fulgt bloggen til i flere år. Hun er helt rå på naturlig lys, hun er en stor inspirasjonskilde for oss. Flybilletter er bestillt, så nå går vi bare rundt å gleder oss, og sååå lenge det er igjen da gitt... Skulle gjerne lagt ved bilder her for å vise noe av hennes beste arbeider, (men er ikke lov å stjele,) så da legger jeg ved link i steden.

Aw blogg

Aw webside

Kort om AW:
Hun er veldig kjent barnefotograf i USA, hun er utrolig dyktig med lys, og bruker naturlig lys 100% av tiden.
Hun har base/studio i Chicago, og studio hennes er ett studio uten en eneste lampe, kun store vindusflater som slipper inn masse naturlig lys. Selv om hun har studio tar hun flesteparten av bildene sine ute på "location".

Hun har også gjort noen store kommersielle jobber for Pottery Barn Kids, Pottery Barn Babies catalogues og mye annet spennende. Profesjonelle fotografer reiser fra alle land i verden til hennes studio for å komme på workshop for å lære av henne... Sa jeg hvor mye vi gleder oss.. hihi..

22. Feb: I look forward to meeting you and Charlotte!.. Jeg kan med sikkerhet si at vi gleder oss mest :)

18 kommentarer:

Omdahl´s fotoblogg sa...

-flott bilde av to fine jenter, med utrolig fine blå øyne:) (deler dere litt av kunsten å få så flott øyenfarge?)
mvh
amatøren

mi-rachel sa...

ahh..heldiggriser!

Forever Love sa...

Heldiggriser ja, og nydelig bilde som alltid.
Kanskje dere kan ha en workshop her en gang,om det blir melder jeg meg herved på hihi.

GRETE sa...

åååååååååååå heldig griser!!!!!!!!!! Det må jo være fantastisk.

Grete

Heidi {FruFly} sa...

Himmel så heldige dere er! Og skal dere bli ENDA bedre? Det går jo ikke an!:)

Peter Hoff | PH Foto sa...

Det är en fin bekantskap ni gav mig i dag. Tack!
Har kikat runt hos er, och har funnit många vackra och härliga bilder. Kommer tillbaka snart igen:)

Jag förstår att ni ser fram emot workshopen med Audrey Woulard. Spännande och intressant att få se och höra hur hon gör, och alltid nyttigt att få del av någon annans erfarenheter och kunskap. Lycka Till!

Varma hälsningar
Peter

Siddismamma sa...

Åhhh, for en flott blogg du har. Jeg var innom for første gang i dag, men dette blir ikke siste gang. Synd du ikke bor nærmere, eller så skulle du fått tatt bilder av gullungen.

Hilsen fra Siddismamma

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Åååh, så heldig dere er! :-) Det blir nok litt av en opplevelse.

Gleder meg på deres vegne!
Klem ♥

Tusen takk for alltid så hyggelige kommentarer, setter jeg stor pris på!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

WOW! Så kjekt! Jeg skal også dit!! Gleder meg som en unge!!! Kjekt å vite det er flere norske der! :)

Jan Ivar Vik sa...

Så kult! Jeg hadde ikke hørt om henne før, men etter en kjapp titt på bloggen hennes må jeg ærlig innrømme at jeg liker bildene deres bedre :) Men jeg håper dere plukker opp mange gode tips, og at dere kanskje deler et eller to av dem med oss etterpå ;) Kos dere!

Drea sa...

Jeg er enig med Jan Ivar, jeg. Bildene deres er bedre! ;) Jeg kunne godt tenkt meg å vært på workshop med Carrie Sandoval! Vilvilvil. :)

Men, det blir nok supergøy på workshop, jeg er sjalu! :b Hihi!

Hege sa...

Ååååå - så utrolig artig!!! Kommer til å bli en super opplevelse! Selv om jeg også er enig med flere her at dere står ikke noe tilbake til henne når det gjelder kvalitet!

Klemmer,
Hege

Bente bm-foto sa...

Dere er så heldige;) Og jeg skulle gjerne slått følge med dere. Men får satse på litt tips etterpå..
Og jeg kan ikke annet enn å kommentere Omdahls kommentar; hvordan få slike blå øyne;
1. man tar 1 stk jente (Tanja) og blander sammen med
1 stk gutt (thomas)
Setter det i ovnen noen måneder x 2 og wops.. så har man 4 stk blå øyne..

Ha en fin kveld..

Arya sa...

ÅÅÅÅÅÅ! Trenger ikke å si at jeg er misunnelig, vel! Men dere fortjener hvert eneste minutt!!!

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

Så gøy!! Tenker det blir helt fantastisk! Kombinert ferie og læring - kan vel ikke bli bedre!!

Adam Cavanagh sa...

Beautiful work

Karins fotoblogg sa...

Det låter jätteroligt! Ni kommer att ha det så kul och säkert lära er massor!

Fin bild på dina tjejer!

Trevlig helg!

Henrik Kreilisheim sa...

Dette kommer sikkert til å bli kjempekjempegøy! God tur når den tid kommer!! Er så glad på deres vegne :) Dere to er så utrolig flinke og står på!!