Twittrer du ? | Anbefaling | TweetDeck |

Først en innrømmelse ;)
I voksen alder har jeg lært meg at man skal aldri! si aldri...
For hundre år siden så himlet jeg litt over de som hadde blogg ( kremt, jeg vet ), hva i all verden var poenget liksom.. vel, point taken, for noen år siden.

Så over til twitter, jeg klarte jo å si det samme der..så liksom ikke poenget.
Lightbulb moment.. det er faktisk ganske moro.

Jeg og Charlotte twittrer sammen i forbindelse med PeekaBoo, og det er artig å følge andre som twittrer.
Jeg følger mange forskjellige, og endel twittrer f.eks. når de har laget nytt blogginnlegg, me like.

Jeg vet ikke hvordan dere som twittrer gjør det :) men jeg har lastet ned TweetDeck
og den er helt genial, da kommer det opp en liten rute øverst på skjermen når de du følger har twittret, eller svarer deg :)
Om du også er så heldig å ha iphone, kan det lastes til den også :)



Dagens anbefaling fra meg, ...


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra fotografen.
©Tanja Myrbråten

5 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Takk for tips om tweetdeck ;-)
Godklem ♥

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hvor har du fått den twittergadgeten du har på siden din her ? Der siste oppdateringer kommer automatisk! :-)

Klem

ErikPhotastic sa...

Selv bruker jeg Tweetie som er tilsvarende TweetDeck. Følg meg gjerne. Min bruker er: ErikS_E

Pia sa...

Huff, jeg har mer enn nok med å sette meg inn i bloggingens verden. Twitter har jeg ikke skjønt. Så da skjønner jeg ikke det andre du nevner heller....
Men nydelige bilder skjønner jeg! Nok et skjønt blinkskudd fra deg!

Hege sa...

Jeg lastet ned tweetdeck rett etter jeg begynte å twitre. Men så gikk den i glemmeboken... Kanskje jeg bør ta den frem igjen - og når den funker med iPhonen også! Halleluja! :))

Twitter, blogging, Facebook mm - alt dette er utrolig greit når man synes nettverking er gøy. Så jeg er der det skjer - og så er jeg jo fryktelig nysgjerrig av natur da. *fnis*