Ok.. jeg tar hintet

... bare ett til først ?...





...Pretty please....

15 kommentarer:

Rune (Bildebloggen) sa...

Det så alvorlig ut ja, hehe, et barns største mareritt er en forelder med kamera :) Men fine bilder ble det av henne.

Jeanette Jess1 sa...

He he herlig - det er nok bare å høre etter når det blikket kommer ;o)

Sagatun sa...

Kjempe flotte bilder:)

ninabakke sa...

Flotte!

Arya sa...

Sånn er det - tilogmed de vakreste modeller blir lei innimellom! Flotte bilder!

Hege sa...

hehe... det blikket på din eldste på bilde nr 2. DET blikket har jeg fått noen ganger ja...

Men det er faktisk endel av disse bildene som blir best!

Når de blir store - da kommer de til å være så glade for at de hadde mødre som løp rundt med kameraet hele tiden. Hele oppveksten godt dokumentert! :)

Nr. 5 sa...

Heisann, og takk for gratuasjoner :)

Kjempefine bilder - du er så flink!!!

Klem fra nr. 5

Kine sa...

Flotte bilder! Flere som er lei ja,, hehe,, mine har lovet å være 'modeller' til helga på en betingelse, at jeg klippet håret deres først:) Grei deal for meg det...

mi-rachel sa...

det der blikket på bilde nr 2 var bare så bra.
kjenner igjen det der..

Anne sa...

Du er så god på portretter Tanja at jeg blir rent missunnerlig!! bare kamera tas frem her, slenger sønnen igjen døra, så det så...

manuel nieto sa...

grandes fotografias ,saludos

Charlotte - FO² sa...

hihi, fiiine morsomme bilder. Og Malie så skikkelig tøff ut der!! haha eller hun er jo bare seg selv da

Sylvia sa...

So lovely! Wonderful in Black and White... What am I saying? No black, no white... Just shades of grey!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

He,he! Det blikker sier jo alt! :) Herlig! Flotte bilder, likte godt det siste! :)

Kim K. sa...

Oh I love that "look" you captured in the second shot. Great work!