Nyydelig gutt | 10dager | Nyfødt fotografering | baby fotografering | vestfold


For en strålende dag det har vært i dag.. solskinn og nydelig vær.
Denne dagen kunne jo ikke bli annet enn perfekt.
Vi har tatt bilder av en vakker liten perfekt gutt på 10 dager,

Det er så utrolig artig å ta bilder av disse nyfødte, det er noe helt spesielt når de er så små :)
Det er jo også et pluss når det følger med en fantastisk koselig mamma også :)



På slutten av fotograferingen i dag skjedde det litt action også.. i dag hadde vi vår første -jeg bæsjer ned det jeg ligger på + hele handa til mamma- gutt, jeg lo godt da det ble litt på hender, gulv og teppe.. og så klart fikk jeg knipset et bilde..haha




Men alt vi har kan vaskes og dette er jo noe vi regner med skal skje, men har faktisk ikke skjedd før i dag.
Tusen takk for at vi fikk hilse på den herlige gutten din :)


Ps.. vi vil gjerne minne på at det er lurt å ta kontakt noen uker før fødselen for bestilling av tid, ikke vent til du er hjemme etter fødsel da vi er booket noen uker frem i tid.

35 kommentarer:

rh-bilder sa...

Kanonfine bilder! Dere leverer hver eneste gang!

Camillanett FOTO sa...

Nydelige bilder! Det øverste bildet var bare helt fantastisk!

Camilla

Therese sa...

Kjempenydelig, Tanja! ...som vanlig:-)

Rune (Bildebloggen) sa...

Blinkskuddene kommer på rekke og rad, nydelig levert som alltid.

Anonym sa...

Virkelige fantastiske bilder du viser her! Jeg lurer på en ting jeg. Bruker du mest naturlig lys fra vinduer o.l. eller bruker du blits? :)

Anne sa...

Som perler på en snor :-) fantastisk Tanja!!

Omdahl´s fotoblogg sa...

Nok en flott serie fra dere:) Stå på!

Vera Photo sa...

Ååå vilka ljuvliga bilder, otroligt fina!

An-Magritt Moen sa...

Jeg er så STOLT av dere! Bildene er så vidunderlige! Og jeg er så intens stolt av at det er MIN sønn på bildene! Tusen, tusen takk!!

Shyne Photography sa...

Sooooo beautiful. I love these

Anonym sa...

these are so sweet!

Kelsey sa...

These are lovely!!! Great work!

~~JAZ~~ sa...

These are gorgeous!!!

Kelly (kkklatt) sa...

So soft and beautiful...love the lighting on these-amazing work!

Zenia Photography sa...

I love these images! They're gorgeous!

Melissa Koehler sa...

What a beautiful newborn! I love that first shot :)

Nicki sa...

Beautiful images!

Hege sa...

Bildene dere tar er bare utrolig vakre! Jeg er imponert, igjen og igjen og igjen!

Anonym sa...

what a sweet baby!

Arya sa...

Sukk og stønn og hormoner i omløp!!! og ikke minst - så ...ikke egentlig misunnelig, jo, misunnelig for det dere klarer å få til!! Men å! som jeg unner dere dette!!!

Mandy sa...

These are beautiful!

Fotograf Henrik Kreilisheim sa...

Såååå vakre bilder, Tanja!!! Lyset, fargene, komposisjon, alt sammen! wow.

Becca sa...

Love the one with mom! They are all beautiful though!

Stephanie sa...

the skin tones are delicious! beautiful work!

Toki Lee Kanitz sa...

fantastic!!! you did such a nice job capturing a sweet newborn!

Livs Lyst sa...

Hælledusken!! Det er noe av det skjønneste jeg har sett!!!!

Så flink du er til å ta bilder. Om det er du som gjør det. ;O) Nydelig!!!

Liv

Tanja sa...

Livs lyst: tusen takk:) alle bilder på denne bloggen er tatt av meg.

Livs Lyst sa...

Jeg må inn igjen. Og det var jo koselig å se at du hadde skrevet tilbakemelding her til meg.

Tar du oppdrag? Jeg har ikke noen baby nå, men om vi får... wao! Jeg ble skikkelig imponert. Du fanger helt nydelige øyeblikk!

Så? Hihi..

Liv

Tanja sa...

Hei igjen livs lyst :) vi tar oppdrag, alle disse nyfødte er på oppdrag ..
Bare å ta kontakt på slutten av svangerskapet. Øverst i høyre hjørne på bloggen er siden vår på facebook.

Livs Lyst sa...

Flott! Takk ;O)

Sweetface Photography sa...

Fantastic job! I especially love the one of mama (and her beautiful red hair) kissing baby.

Shanni sa...

Precious! Love those little tiny toes.

Pia sa...

Først: gratulerer med nytt "navn" og ny header! Flotte greier!
Og nydelige bilder som vanlig! Ser at dere får flere og flere oppdrag - så bra! De nyfødtbildene deres er jo unike, virkelig noe alle nybakte foreldre burde få med seg.

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Kjempeflotte bilder, nydelig lys! Tar dere i studio? Jeg ser på det bildet med mammaen og babyen, der ser det ut som det er en tapesert vegg og lister på gulvet. Tar dere hjemme hos folk?? Ser endel fotografer som gjør det, og det virker veldig kult. Skulle gjerne visst mer om hvordan man gjør slike ting! :)
Lykke til videre, dere er supre! :)

Kim K. sa...

These are so sweet! Great shots!