Kan du holde litt rundt meg mamma?

Helt ut av det blå så bestemte Malie seg for å slutte med sutten og kosen..den elskede kosen.

Mamma, jeg må viske deg noe.. sa Malie ( hun er skikkelig på viskeren om dagen :)).
Hun bøyde inntil øret mitt og sa; mamma i natt skal jeg sove uten sutt og kos, jeg skal slutte.
Hundene til kokko kan få sutten og kosen min.

Før hun la seg, ringte hun til kokko (onkel) og fortalte at hundene hans skulle få sutten og kosen for hun skulle slutte.

Det tok et par timer i kveld før hun sovnet.. sånn ca 3 timer, hihi.
Litt opp og ned av senga, det var litt skummelt på rommet, hun fikk ikke sove.. endel roping på mamma og pappa.. litt trøst fra storesøster, men sutten .. DEN skulle hun IKKE ha.

Jeg gikk opp å la meg litt ved siden av henne, og så visker hun i øret mitt;
kan du holde litt rundt meg mamma ?



9 kommentarer:

Hege sa...

Ååååå - kjenner det i mitt eget mammahjerte!! SÅ flink hun er! Og søt!!!

Anne sa...

Åååå, så søtt, blir helt satt du selv her som Hege skriver, men :-) Jenta har karakter og styrke, YES!! girl power :-)

Charlotte - FO² sa...

Staaakar lille stae jenta! Må si hun er utrolig flink.

Sandra sa...

Så yndeig :) det er så koselig med sånne små utsagn fra de små :)
Her var det jammen mye flott å se på, skal bli en fryd å følge deg :)
Legger deg til i bloglista på min blogg ;)
Klem,
Sandra
http://minnefabrikken.blogspot.com/

Bente bm-foto sa...

hihi- så typisk Malie- helt ut av det blå. Kjempe koselit tekst du har skrevet- dette må jo bli en LO etterhvert.

mi-rachel sa...

å så koselig.
og for en flink jente som bestemte seg selv.

Therese sa...

Flinke jenta!

Arya sa...

Det er i slike situasjoner man er mest glad for at man dokumenterer stort og smått i livet sitt!!! Nydelig historie!

Heidi {FruFly} sa...

Får nesten litt klump i halsen jeg... Så flink liten jente- og så skjønn hun er.♥ Jeg kvir meg litt for smokkeslutt her også, fordi jeg synes så synd på henne:( Men det går jo ganske fort over. Og det er en milepæl, de vokser.... :)