Just my babies

9 kommentarer:

Hege sa...

De er så fine, og så gode sammen!

Nydelige bilder av nydelige jenter!

mi-rachel sa...

herlige jenter og bilder.
og gode venner? :)

Pia sa...

Babies - ja, det forblir de vel lenge, i mammas øyne...
Nydelige jenter du har - bedårende ville jeg sagt hvis jeg hadde brukt et sånt språk.

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

Så søte jenter :) Ligner på mamman sin :)

TrueBlissPhotography sa...

What gorgeous little girls!

Livs Lyst sa...

Fine, fine bilder!!
Jeg kommer til å komme inn hit av og til kjenner jeg. For å se på dine vakre øyeblikk!

Liv

Mariann sa...

Så vakre jenter du har, utrolig skjønne.
Takk for at du la igjen en kommentar slik at jeg fant din flotte blogg.

Drea sa...

Herlige bilder, Tanja! :D Nydelige jenter. Regner med du er superstolt! :D

Henrik Kreilisheim sa...

Beautiful! Så vakre bilder av vakre jenter! Kjempeflotte farger!