Jeg innrømmer det | jeg er en av de | du vet | Mammarazzi |

mammarazzi... de som fortsatt står og tar bilder etter ungen ligger nedgravd i snøen, eller i bunn av et sandfjell.. som bare måå få med de kuule bildene mens ungene tyner.. SKIKKELIG.

OK.. jeg innrømmer det : JEG ER EN KNALL & FALL KNIPSER.
Jeg kan ikke noe for det.
Jeg har såå mange bilder der ungene Flyr gjennom lufta og lander med et brak, vel jeg tok nok litt i nå ;)

Jeg må ihvertfall tilføye at ingen unger ble skadet under opptakene, og at jeg er rimelig kjapp på avtrekkeren og har rukket og ta bilder,tørke og trøste før mannen min som regel i det hele tatt har fått med seg at noe har skjedd hahaha (ikke sant Bente).
Nei, nå må jeg finne alle de andre bildene og lage en snuble kavalkade...

10 kommentarer:

mi-rachel sa...

så det er det det kalles...mammarazzi:)

Anne-Margrethe sa...

Så gøy! :) Liker tonene i bildene dine!

Dagrun sa...

Kjenner igjen den, ja..:)

Charlotte - FO² sa...

Wopsidaisy... haha, så kuuule bilder!!!!

NL sa...

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din, og det hender at de håpefulle sier "ikke nå igjen!" men gøy er det!
Takk for at du viser frem bildene dine. Hadde vært kjekt om du la ved Exif innimellom og :)

Ha en fin helg Mammarazzi ;)

Heidi Merethe Klingsheim sa...

He,he, kjenner igjen det ja! :)
Morsomme bilder! :)

schult-Kamera sa...

Da tror jeg herved jeg må utnevne meg selv til mammarazzi ;o))
Jeg tar alltid bilder etter at ungene har tryna ;o)

AnnaKK sa...

Hejsan!

Vilka superhärliga foton på barnen i snön! :-)

Therese sa...

Hehe! Tror alle mammaer med kamera kjenner seg igjen her! Stilige bilder, med herlige tryne-utrykk;-D

Anette sa...

ha ha .. morsomme bilder av barna.. :)