Kan man bli mer vakker ? | Barnefoto porsgrunn | 3mnd | Nydelig gutt |

Vet du, det tror jeg ikke.
I dag har jeg og Charlotte tatt barnefoto igjen, og denne lille gutten var en drøm å ta bilder av.
Han smilte, sov.. var våken, spiste litt mat og var skikkelig moro å ta bilder av.

I dag virket Gps supert og veien var ikke vanskelig å finne.
Vi hadde et par stopp på veien for litt frokost og luft, ja du leste riktig ;) LUFT.
Det ene dekket til Charlotte er ikke helt sammarbeidsvillig om dagen, men alt ordnet seg på statoil.
Tenk å være så heldig å få lov til å gjøre noe som er så vanvittig gøy, ut på tur å ta barne foto.. Stort bedre enn dette tror jeg det ikke kan bli.
Mammaen og pappaen var orntlig koselige og vi hadde noen supre timer hjemme hos de.
Vi tok også noen søsken bilder, og de bildene kommer nok i morgen.
Soo long.. nå er det litt titting på nett før det er loppekassa :)




18 kommentarer:

bmfoto sa...

Skikkelig bra- Har vært innom dere begge to- gutten var jo utrolig pen ja.- men så er dere kjempe flinke også :)

Dagrun sa...

Fantastiske bilder!
Hatten av, virkelig!

ElinSire sa...

Se det håret da!! Er det mulig, så skjønn! Og fantastiske bilder igjen, Tanja :)

-hanne sa...

Vakkert, vakkert! Dere må jo ha det kjempegøy på disse turene deres!

Drea sa...

Åh, jeg vil også ta bilder av sovende babyer! Ingen sover når jeg skal ta bilder av dem. Kan ha noe med studiolys og hele pakka å gjøre kanskje, og at de fleste tar med babyene når de er mest opplagt, men jeg skal HELT klart ta sovebilder snart. Jeg tror jeg må låne meg en baby! :) Nydelige bilder. Jeg elsket det første! Og nummer tre. Og to. og fire. Aw!

{ Liljen } sa...

Herreguuud noe så nydelig <3

Sagatun sa...

Kjempe flotte bilder
Han ser utrolig våken ut

Anne sa...

Å jøjje meg, helt til å spise opp!!

Jan Ivar Vik sa...

Aiaiai, flotte bilder! Du er flink!

Hege sa...

Sier det her også, utrolig nydelig gutt! Og fantastiske bilder!

Veronica sa...

De to øverste bildene var kjempesøte ^^

Arya sa...

Fantastiske bilder! Så gøy å ta bilder av en sånn søtnos da, og som i tillegg er samarbeidsvillig!

Pia sa...

Så skjønn! Så herlige de øverste bildene var!

Therese sa...

Å, så nydelige bilder. Han er jo helt til å spise opp! Elsker bildet med lua:-)

Elin sa...

Ååå...herlige bilder av en nydelig liten baby :))

Karins fotoblogg sa...

Ohh, så vackra bilder. Helt ljuvligt! Så duktig du är!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Sååå nyyydelige bilder, gutten er jo knusedeilig!! Men dere er flinke også!!
Det første bildet var herlig, nytt og kreativt!!
De andre var nydelige også!

Rita Yosra sa...

Hærlige bilder nok en gang:)
Du e helt rå å ta baby bilda!:)