Bits and pieces that I love | Embrace grain


10 kommentarer:

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Herlige bilder! har sansen for slike bilder der man får følelse av at man bare smug-titter på personen. Det får man på noen bilder her. Kjempenydelig stemning i bildene!

Tar du bilder hjemme hos folk? Jeg synes det konseptet virker litt spennende, og ser flere som gjør det etterhvert. Er disse bildene det?

Ha en fin dag!

Hege sa...

Jeg også liker dybden og følelsen av at du ser bare litt - gjør bildet veldig interessant!

Nydelige bilder!

Elin sa...

Liker fokuspunktene dine :) Og den snevre doffen :) Pene bilder som du har laget et fin og eget preg på!

Pia sa...

Nydelige bilder! Likte fokuseringa på detaljer som hender!

Sagatun sa...

Kjempe flotte bilder.
Liker at det er fokus på hendene

Siw Aina sa...

Jeg elsker bildene dine. Synd du bor så langt borte, hvis ikke skulle du ha blitt hyret inn når lille Noah kommer til verden:))

Lene sa...

nydelige nydelige bilder som alltid!

Lene.

Rune (Bildebloggen) sa...

Spennende og fin bilder, har sansen for dofen og utsnitta dine her, skaper mye bilde selv ved et smalt blikk.

Jeanette Jess1 sa...

ÅÅÅh så flotte og koselige bilder -

Cecilia sa...

Første gang jeg titter innom siden din, må bare si at siden din var veldig inspirerende -utrolig mange flotte bilder med artige perspektiver! Kjempe flink er du.

Jeg besøker deg igjen ved en senere annledning, håper det er ok at jeg linker deg opp til bloggen min. :)

ha en fortsatt fin helg!