Bare fordi...

.. jeg fikk lov


15 kommentarer:

Mattias sa...

Jeg liker skarpheten du får frem i bildene dine! + øynene, de er alltid så klare å fine! :)

Lindas kunst sa...

For noen nydelige bilder, for et herlig blikk fra denne jenta:o)

Charlotte - FO² sa...

Fy søren så stooor hun så ut på dette bilde da!!!

Anne sa...

Å så gode hun er :-)

Å ja, mor med sitt kamera også!!

Hege sa...

Jeg sier som Mattias - du får øynene utrolig skarpe og fine! Jeg føler at jeg ofte treffer panneluggen på min gutt jeg. Og det er den som blir skarp...

Nydelig bilde av ei skikkelig flott jente!

Cecilie sa...

N y d e l i g!



Klem, cecilie!

Pia sa...

Ja, når du får lov, må du jo knipse i vei! Nydelig bilde!

Arya sa...

Godt at hun er samarbeidsvillig, da! Ingen ting er som sin egen modell!!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Så nyyyydelig! Flott vinkel, nydelig fokus, og herlig lys! :)

Sagatun sa...

Kjempe bilde Tanja.
Når du får lov er det jo moro:)

Fotograf Trine Bjervig sa...

Nydelig bilde Tanja :) Kjempesøt jente!

Kine sa...

Så nydelig:)

Drea sa...

Nydelig bilde!

Therese sa...

Kjempefint, av store jenta! Utrolig glimt i øyet her!

Rune (Bildebloggen) sa...

Her var det ei med glimt i øyet og en fotograf som vet å treffe blink. Kjempefint bilde!