Pepperkakehus | pynt | nam | noe på huset og litt i magen

I dag har ungene pyntet hvert sitt peppekakehus.
Jeg var litt tidligere ferdig på jobb i dag og dro hjem og limte sammen husene før jeg hentet Eilene på skolen.

Thomas hentet Malie i barnehagen og så dro de avgårde for å kjøpe juletre sammen.
På butikken fant jeg og Eilene pynt som trodde ble fint, og før vi pyntet plukket jeg ut de knalle fargene... kremt.. ungene pyntet alene så noe måtte jo jeg å få gjøre, ikke sant :)
Huset som Malie pyntet ville hun gi til mimmi og offa.




10 kommentarer:

Anne sa...

Delig deilig, nesten så man allerde får lyst til å pirke litt borti du..., røde seigmenn er jo bare himmelfallende godt da :-)

Men du!!!! SÅ du pepperkakehuset på slottet??? en litt større utgave kan man si..., ja, ike for å fornærme deg altså men... og Mette Marita da... pyntet i bunad, sukk og stønn..., virkelighetens verden du...

Kveldsklem.

Arya sa...

Så nydelig! Pepperkakehuspynting er jo bare så artig! Noe som forøvrig får meg til å lure hvor bildene mine fra vår pepperkakehus-pynting ble av?!?

webruci sa...

Ohhh, this is beautiful and yummi-yummmi..:)

Charlotte - FO² sa...

Ahhhh, såååå fiiine!!! Så flink de har vært da. Og ikke minst du som har funnet de flotte fargene til å ha på. hihi.

mi-rachel sa...

mye bra pynt på de der!

Sylvia sa...

So beautiful, so perfectly done!

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Mmmmmmm, deilig!! Flott pepperkakehus!! :)

Pia sa...

He he, godt med pynt ser jeg! Herlig og fristende pepperkakehus!

Tone sa...

Så koselig! Huset ble jo til å spises opp ;-)
Ha en fin helg i kulden :-)

Lisa sa...

This is gorgeous! Fantastic work... and I love you logo :)