From me | To all of you | Merry christmas | God jul |

Det er ikke lenge igjen nå, før julaften med pakker, mat og tegnefilm er her.
Jeg håper alle som leser bloggen min har en superflott jul, med masse god mat og koselige sammenkomster.
Jeg setter veldig pris på alle som er innom hos meg og legger igjen et lite spor etter seg, det er utrolig koselig.



Neste år er full av spennende nyheter for min del , og noen andre ;) ( info om det kommer senere ;))
og jeg håper det nye året blir flott for alle dere der ute også.

Så til alle sammen: En god jul og et godt nytt år ønskes til dere alle fra meg og min familie.

15 kommentarer:

Dagrun sa...

Veldig koselig julekort, og to aldeles skjønne nissejenter.

En god jul til deg også, det blir spennende å høre om prosjekter på nyåret.

mi-rachel sa...

veldig fint julekort.
nydelig jenter. og veldig like?
og nyhetene har jeg en mistanke om.
eller jeg håper ihvertfall det er det jeg tror:)
riktig god jul:)

Tanja sa...

Takk :) ja de er veeldig like. Når vi ser på bilder av de tar de ofte feil av seg selv og søster.. hihi

Arya sa...

Nydelige jenter og superflott julekort!! Ha en riktig god jul du også!

Fotograf Trine Bjervig sa...

Nydelig bilde Tanja :)
God jul til deg og dine :)

Shadow sa...

how beautiful. merry christmas to you too!

Miriam Lilliana sa...

Nydelige bilder:)
Er det meningen at man skal følge begge bloggene dine når det er de samme innleggene eller følger de fleste bare en?

Klem fra meg

Lucy Corrander sa...

And a very happy Christmas and New Year to you too Tanya. I hope you and your family have a wonderful time . . . and that it continues to be great all through 2010.

Lucy

-hanne sa...

Nydelige nissejenter :) Takk for god inspirasjon, og en riktig god jul til deg og dine..

Karins fotoblogg sa...

Underbara bilder!

GOD JUL!!!

Sylvia sa...

Two lovely angels in a Christmas tree.
Merry Christmas, lots of love to you.

NL sa...

Så herlige og like jenter dere har.
Håper dere får en fin og fredfull jul :)
..og gleder meg til å lese mer om hemmeligheten din ;)

Rune (Bildebloggen) sa...

Det var et koselig julekort :) God jul til deg og dine!

Alberto Oliver sa...

Tack så mycket, och önskar dig och din familj en god jul og ett underbart nytt år också.

Konrad sa...

Härlig känsla, tomtar små :) God jul!