14 dager | fortsettelse med mere bilder | nyfødt foto oslo | baby bilder

Tenk så heldige jeg og Charlotte er, som får lov til å fotografere alle disse nydelige-knuseklemme-søte- nyfødte.

Vi har det like moro hver gang, og i går var intet unntak.

I går tidlig kjørte vi avgårde til Oslo, gps var stilt inn og vi startet med friskt mot.
.. Og det gikk jo strålende..ikke noe problem å finne frem.. kremt.
Helt til gps koblet fullstendig ut i en tunnel, og det var jo selvfølgelig i denne tunnelen vi skulle svingt til høyre! ikke etter tunnelen!?
Litt lett panikk bredte seg i bilden, blandet med litt småhysterisk latter.
Jeg skal være den første til å innrømme at jeg elsker ikke akkurat å kjøre i Oslo, og bland inn glatte veier i tillegg... vel , i dag kjørte Charlotte, jeg var igrunn glad for det.. hihi.





Gps startet igrunn ikke å virke igjen, og plutselig så var vi påvei tilbake gitt.. svosj så hadde vi kjørt forbi sentralbanestasjonen igjen.. i feil retning denne gangen :)





Vi fikk kjørt inn et sted til slutt, ringte pappaen til babyen og han forklarte at jo , det var til høyre inni tunnelen.. og ikke etter .. hahahaha.
Vi stilte inn gps på nytt, tilførte litt nytt friskt mot...
og satte igang igjen :)



Denne gangen kom vi frem



og det resulterte i disse bildene.
Sjekk for en vakker liten gutt, med deilige valker og bollekinn.





30 kommentarer:

Drea sa...

Nydelige bilder av en nydelig liten en! :D

Shadow sa...

beautiful beautiful beautiful...

Pia sa...

Virkelig skjønne bilder! Umulig å plukke ut en favoritt her!

mi-rachel sa...

nydelig gutt.
og veldig fine og naturlige bilder.

ingrid sa...

de ble superfine tanja! :) så koselig med mammaen med, og med øynene åpne.. :) klm

Therese sa...

ååh, han er så nydelig! Kjempefine bilder. Liker spes det med den grønne bæreselen.

Hege sa...

Ååååå - utrolig herlige bilder!!! Jeg suger til meg inspirasjon jeg altså! Så jeg har mye på minnet når jeg skal ta bilder til sommeren. Da blir jeg nemlig tante for første gang... *stolt*

Rune (Bildebloggen) sa...

Det er bare å ta av seg hatten for disse bildene også, dere er dyktige til å skape mer enn et bilde, det blir alltid en helhet som alle kan være stolte av.

Elin sa...

Så bra bildeserie av denne lille herligheten!! :))

heges sa...

Nydelige babybilder!! Det forrige av mor og barn var også kjempeflott!

Hans HB sa...

Ja, nydelig er ordet. Gode uttrykk får du fram. Råbra!!

johanna sa...

Hej
vilka underbara foton!!!! Du är så duktig
önskar dig ett gott nytt år!
kraaaam

Fro sa...

Nydelige bilder! :)
Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Ønsker deg et godt nytt år - jeg gleder meg til å følge bloggen din i året som kommer!

Heidi sa...

Utrolig vakre bilder, jeg er så imponert og inspirert- as always! Takk for masse inspirasjon i året som har gått, gleder meg til å følge deg videre i 2010! Klem fra Heidi

Fotograf Trine Bjervig sa...

Så nydelig!! Kjempefine bilder!!! Likte det nederste aller best! Flink du er :)

ElinSire sa...

Alldeles nydelige bilder! Du er bare utrolig flink!

Ønsker deg godt nytt år! Må si jeg gleder meg til å følge deg videre. Massevis av inspirasjon å hente her :)

Dagrun sa...

Nydelig liten tass og bilder ikke minst. Kjøring etter gps kan være en utfordring selv når den virker, hehe...

Ønsker deg et godt nyttår og gleder meg til å følge deg videre i 2010.

Hilde sa...

Hei. Tusen takk for kommentaren. Veldig koselig når noen legger igjen en liten kommentar.

Veldig fine bilder, Skal ha en liten prins i feb. kanskje vi kunne kommet innom på en liten photoshoot? :):)
Godt nytt år..
Klem Hilde

John`s Photography sa...

Meget flotte bilder.
Godt Nyttår til deg og dine!

bmfoto sa...

Kjempe fine bilder Tanja- nydelige.. Godt nyttår!!

Kine sa...

Fantastiske bilder nok en gang! Du er så dyktig, ser fram til å se mer i 2010:)

Godt nytt år til deg og din familie!

Millygarden sa...

Fantastiska ljuvliga bilder. Du är så duktigt!

Gott Nytt år!
Marina

Fotograf Henrik Kreilisheim sa...

Nydelige bilder! Du er så utrolig flink med lyset og fargene!! Godt nytt år også!! :)

Christina sa...

Så herlige bilder ;D
Og oslo er ikke lett å finne fram i nei :)

Sagatun sa...

Kjempe flotte bilder
Liker at du har så mange i s/h
Godt nytt år

Villa Hemmet sa...

Ljuvliga bilder!!!!

God fortsättning på det nya året!

Elin sa...

Det var nydelige barn;)

LitenGubbe.com sa...

kolla in min sida www.LitenGubbe.com , handlar om små gummor & gubbar

hälsningar Fredrik

Lene sa...

Sååååå herlig serie!!

Anonym sa...

Beautiful images!!!!! -jennifer