Litt nerd | Veldig nerd | Over the top nerd

Nå har jeg snart hatt det nye utstyret i en uke, og det er jo nesten umulig å få tatt bilder.. Det er mørkt når jeg reiser på jobb, mørkt når jeg kommer hjem og det er ute mens det er lys at jeg har lyst til å ta bilder.
I dag sluttet jeg litt tidligere på jobb, så da raste jeg hjem røsket med meg kameraet og løp ut på gårdsplassen.
Det var en god halvtime til lyset ble borte og unger måtte hentes, så jeg stod der på gårdsplassen mellom søppelbøtter og bil, lurte på hva i all verden jeg skulle finne på å ta bilde av.
Jeg mener, det var ikke akkurat en gårdsplass med grus jeg hadde lyst til å ta bilder av.
Jeg fant da noe omkring meg og i dag fikk jeg testet "doff`n" til objektivet..
og jeg sier bare: jeg digger, digger, digger, digger deg...
Litt nerd, veldig nerd, over the top nerd ? bilder fikk jeg endelig tatt i dag ihvertfall
DOF





13 kommentarer:

Linda sa...

Fantastiskt vackra bilder! En jättefin och inspirerande fotoblogg!

John`s Photography sa...

Ja enten må man slutte før på jobb eller kjøpe seg Leica Noctilux-M 50mm f/0.95 til 90.000 :)
Det er heller ingen ting å si på doffen i disse bildene.

Charlotte - FO² sa...

Fy flate så kult!! På veggen der ser du SKIKKELIG effekten!!! GLEEEEDER MEG TIL LØRDAG!!! Og til i morgen selvsagt :)

Torgny sier: Natta Tanja... hihi

Tanja sa...

hihi.. natta Toorrgnyyy

Sagatun sa...

Hehe natta torgny
Blei kjempe kule "gårdplass" bilder.
Skjønner deg veldig godt med lyset:)
God helg

Shadow sa...

another beautiful selection for my viewing pleasure

Anne sa...

Nerd eller ikke, du underholder oss stort!!
Kjempebilder Tanja.

P.S. og den lysbryteren har jeg nok ikke funnet jeg heller...., mørkt kl 15 i trøndelag nå.

klem

Sylvia sa...

Wow! Very beautiful! It seems to be made of snow!

ElinSire sa...

Jeg kjenner at jeg er bittelitt misunnelig på det kameraeet der, ja ;)

Majala sa...

Knalltøft! Gleder meg til å se hva du klarer å trylle frem når du blir kjent med kameraet.

Dagrun sa...

Så fine macrobilder. Flotte på vegg i storformat i sammen disse!

Lene sa...

Ahhhh... Heldige, heldige deg. Gratulerer så mye med nykameraet. Utrolig flotte bilder du og det tryller frem, selv i en kamp med tiden og lyset.

Enhver med fotointeresse skulle vært innvilget etpar knipsefridager i uka, synes nå jeg ;)

Anette sa...

SKjønner den frustrasjonen ja. Når en faktisk er ledig og har tid kan man ikke pga at det er for mørkt.


Spesielt hvis man har nytt utstyr det kribler etter å få prøvd ut. ;)