Malie | I toppen av en pipe

Ikke helt i toppen da, men nesten :)

10 kommentarer:

ingrid sa...

jeg sa det jo til morgen idag, men sier det igjen: dette har ble jo dritkult!! bitelille malie og den stooore pipa! flotte kontraster både liten/stor og søt/røff :) superbra! :)

VALKYRIEN sa...

Her ble jeg nesten svimmel! Knalltøft bilde!
I det hele tatt har du mange tøffe og flotte bilder nedover her!

Hans HB sa...

Herrrrlig bilde!

Frk. Fosli sa...

Heisann!
Tok ikke lang tid før jeg skjønte at du var Tanja som Charlotte skriver om i mange av sine foto-innlegg! Ups, ser ut til at jeg får en ny blogg å følge med på nå ja:) Dere er så flinke! Skulle gjerne gått på et kurs med dere, dere må ha noen funksjoner i Photoshop som jeg ikke har altså ;)
Og ja, Italia er nydelig - der hadde du gått med kameraet i hånda dagen lang!

Fotograf Trine Bjervig sa...

Så kult :) Du har noen utrolig tøffe utsnitt :)

Elin sa...

Hihi..så kult!!!!

Charlotte - FO² sa...

Innmari kuuult Tanja!! Utrolig tøff plass. og Malie i pipa da... hihi

Kine sa...

Stilig bilde..! Lille jenta som så vidt synes ved den enorme pipen...

Sagatun sa...

Hehe en av nissens hjelpere.
Rå stillig

Dagrun sa...

Dette hadde jeg ikke sett før, dette likte jeg kjempegodt.