Magic sky



SkyWatchFriday, to see more pictures take a look here

37 kommentarer:

bmfoto sa...

så flink du er da Tanja. fine skyer. Var det et bilde du tok her engang?

Arya sa...

Nydelig! Topaz adjust?

Hege sa...

Bjuuutiful! :)

Carolyn Ford sa...

That is one beautiful sky! Awesome!

Mokomoko sa...

Wow, det var et kraftfullt bilde, likte det.

hetty sa...

Beautiful sky! Awesome photo!

webruci sa...

Yes! You done it, Tanja.
WONDERFUL!!!!

Ha en fin, SOLRIK helg ;-)
Robert

Stine ♥ sa...

Wow! Fantastisk flott bilde!

Ha en fin helg!

Stines Sky Watch Friday

Tunes Photo sa...

Ser nesten ut som om det er en ufo inne i der! Utrolig flott og dramatisk bilde.

Lene sa...

Magisk, ja. Ikke minst magisk, det hullet i skyene :) Så - wow - wakkert back to you :)

Sylvia sa...

I like your stormy clouds. Amazing picture.

LV sa...

A stunning shot of the sky. You did a great job capturing all this beauty.

Rune (Bildebloggen) sa...

Wow...magisk var forbokstaven, dette var heftige skyer og farger, alle sky og fotoentusiasters store drøm å få slike ting på minnebrikken sin.

VALKYRIEN sa...

Det der var virkelig noe for seg selv! Utrolig flott sky - og et bilde helt i egen klasse! Kjempeflott!

Tanja sa...

Thanks to you all
Arya; nei ikke topaz det er hdr bilde 3 i 1 :)

Omdahl´s fotoblogg sa...

wow... det ble tøft bilde!
flott gjennomført.. må kanskje lære meg HDR jeg og:)

ingrid sa...

Har jeg sett dette bilde før mon tro? med litt annerledes redigering? Flott er det iallefall!! :) dramatiske skyer! gleder meg til å se tøffe fotball bilder neste uke!!yea!! god tur begge to! Smask! :)

Tanja sa...

Du har nok sett samme bilde, med samme redigering..haha.. vel, vi får se.. da må jeg risikere å "miste" kameraet til Eilene (350d) for det er ikke lov, og jeg vet ikke helt hvordan retur praksisen er på Wembley

KRISTIN sa...

WOW!! Fantastisk!!

John sa...

Flott bilde og meget bra etterbehandling.

James sa...

Very magical sky. This is a really good photo. It's a joy to look at.
Nice job!

J Bar sa...

It certainly is magic. Absolutely awesome.
Sydney - City and Suburbs

Jacob sa...

Absolutely delicious!

Light and Voices sa...

Very dramatic skywatch Friday post. I am in awe!
Joyce M

Lay Hoon aka mescrap sa...

Whoa !!! Such gorgeous & can feel the dark cloud covered the land !!

Evelyn Howard sa...

WOW loving it

Lara sa...

that is magic indeed! the colours, the light, the perspective- all magnificent!

Shadow sa...

this is spectacular!

Foto Lucian sa...

Well done, great pictures, congratulations.

Karins fotoblogg sa...

Så snyggt!!!
Ha en skön helg!

AKO sa...

Helt otroligt bra bild! Snygg och passande redigering också. Ha en fin helg!

ElinSire sa...

WOW! Sinnsykt...

olgafoto sa...

MAGIC !!!!

Elin sa...

Dramatisk og tøft!!

Drea sa...

Oj, vakkert bilde. God komposisjon!

Charlotte - FO² sa...

HOLA Senorita!!
Oioi, for ett kult bilde!!! Hvor har du vært henne da?
Abstinenser etter uteblivende internett...hihi...

Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det i helgen :) og ikke minst se bildene.

Jeg har så masse å fortelle også...

Savnet deg.

nå er det midt på natta, måtte bare si hei, før jeg la meg..

god natt og sov godt :)

mi-rachel sa...

wow.
imponert.