Help | Misplaced



For more monochrome pictures, take a look HERE

33 kommentarer:

Kine sa...

Jeg blir ikke lei av å se bilder fra den plassen.. Flotters!

Aileni sa...

Bleak and sadly neglected. Evocative.

Bengbeng sa...

such an appropriate title

christina sa...

Intressanta och vackra bilder!!

This Eclectic Life sa...

Oh! I know when you touch an emotion that you have a good photograph. This one fills me with such sadness!

Shadow sa...

desolate and lonely is what i feel...

Elisabeth sa...

Powerful and profound...a thought-provoking image.

John sa...

Fine utsnitt og bra etterbehandling.
Det er nærmest ubegrenset med motiver på Lier :)

Della sa...

Vilka bilder du har i bloggen! Wow!

John sa...

Was this an old nursing home?

Lene sa...

vondt og vakkert. Sart og veldig passende etterbehandling. Merkelig, det der.... Selv har jeg - til nå, valgt skarpe farger på mine bilder herifra (kanskje fordi jeg har jobbet innen psykiatrien selv - og da opp mot svært så fargerike personer) - og likevel føles det like riktig, også for meg, med denne sarte løsningen...

MyMaracas sa...

Great subjects for monochrome. The contrast between the light and the interior textures is beautiful.

RuneE sa...

Jeg ser du har vært der andre fotografer har vært før :-) Med slike resultater må jeg visst ta meg en tur over fjellet.

~Just me again~ sa...

I'm hoping it was misplaced, and didn't just loose its owner. It's kind of sad.

Dagrun sa...

Huffa meg, dette stedet er virkelig et fryktelig sted, men du så flotte bilder.

Danton sa...

Very sad and thought provoking. One day somebody will find and claim it.

Thanks your visit and comment.

Sylvia sa...

A sensation of abandonment, like an old hospital or care home... I love the light shining through the windows, though.

Fotograf Trine Bjervig sa...

Får helt frysninger av den plassen... må få tatt meg en tur dit og kikket. Litt uhyggelig å tenke på hvor mye lidelse det har vært der :(

Anne sa...

Der ja kommer det igjen. Bilder fra den plassen vi alle har blitt kjent med denne høsten. Farger eller ikke, jeg bare elsker dem.

GAWO sa...

Sånne bilder forsterker det triste. Nesten uhyggelig.

Jeg kikker nedover i bloggen din og ser mange fine bilder. De blir jeg glad av :-)

webruci sa...

Dramatic picture, great scene.
I like your blog it's beutiful:-)
I'll be back:-)

Ha fin dag.

ElinSire sa...

Veldig bra bilder med fantastisk lys! Liker den litt "sarte" sort/hvitt-behandlingen her. Ser det er mange av dere som har vært der og tatt bilder, ja! Veldig masse bra bilder derfra, inkludert disse :)

Vita Stunder sa...

Bilder som ger mig gåshud!!
Och jag blir bara än mer övertygad om att jag MÅSTE besöka Lier innan snön kommer.

Du är grymt duktig!
Ha en fin vecka :)
Anna

NatureFootstep sa...

så övergivet! När hjälpen inte behövs längre. Vackert foto.

Hege... sa...

Disse bildene har så mye følelser! Passet også veldig bra som s/h.

Marie Höglund sa...

Läbbigt känns det som på den platsen. Mycket bra rubrik!

Kitty sa...

These pictures are so evocative - you really convey the feelings of sadness and emptiness.

Robin sa...

Wonderfully shot, so much despair and emotion captured in these images.

magiceye sa...

superb imagery!

Daryl sa...

Very thought provoking photos

Regina sa...

Awesome!

☼¨`*•.♥Rocío♥.•*¨`☼ sa...

Those were pretty interesting and deep pictures!
I love your blog & your photography =)
Have a Great Day!
Rocío a.k.a. "Mamí♥Picture"

michael bird sa...

Abandoned and forgotten? Certainly bleak though maybe the inhabitants went on to better spaces and getabouts.