"Excitet" | I ♥ faces



Jump for joy.
For mer klikk HER

7 kommentarer:

webruci sa...

This picture is wonderful:-) The colors are so well mixed. You have beautiful kids!:-)
I have 5 years old twins (girls). They are a chalange:-))

God night.
Robert

Arya sa...

Du har funnet en helt super plass for disse bildene dine! Og jentene ser jo super-engasjerte ut!!

Charlotte - FO² sa...

Innmari kule bilde du har fra det stedet. De er helskjønne de to små trolla du har! Jeg skal forresten på hemlig oppdrag for å pleie sjelen min litt i morgen, og av fotografiske interesser :) haha, nå tenker jeg du ble nysgjerrig... og Håvard, jeg regner med du ser dette... (hysj)

Tanja sa...

Ja, nå ble jeg nysgjerrig og igrunn litt sur, nagen og fornærmet.. hva er det jeg ikke har fått med meg nå da? hihi

Charlotte - FO² sa...

Nå må gjerne få det med deg... men det krever en del innsats!! hihi

bmfoto sa...

Uten å blande meg for mye inn i hvor Charlotte skal :) så vil jeg bare si at

BILDET er kjempe fint. Dette også!!

Life with Kaishon sa...

This is really ADORABLE! I just love it : ) Sweet picture! There is tons of excitement there!