A light in the dark |

10 kommentarer:

mi-rachel sa...

tøft!
dette kunne jeg hatt på veggen!

fotourval sa...

sv. kul att du är med och röstar. här har du ju en bild som också hade passat i tävlingen den här veckan, riktigt bra. mvh, maria

ingrid sa...

Dette bildet har jeg ventet på! Elsket det da du tok det, og elsker det nå ferdig red. Enkelt, rent og kjempevakkert!-helt enig m Rachel, kunne godt hatt det på veggen!! (eh.. kremt.. var det ikke sånn at jeg ikke hade fått noen bursdagspresang i år.. ;)

Rune (Bildebloggen) sa...

Enkelt men stilrent og tøft bilde :)

jess1 sa...

Kjempetøft bilde, denne kunne jeg godt hatt på veggen ;o)
Skulle gjerne vært her og sett en dag, dere har gjordt dette stedet kjempeflott.
Ha en kjempeflott helg ;o) Jeg drar til Drammen på søndag, skal skifte hofte på tirsdag. Spennende...

Charlotte - FO² sa...

Det ble sååå flott, stilrent og lekkert! Jeg også kunne gjerne hatt dette på vegge.

Shadow sa...

oh how i enjoyed my visit here... i'll be back for sure!

Kine sa...

Liker det rene og pene du har fått fram her.. Veldig bra!

Hans HB sa...

Mye spennende å se her inne! Liker dette bilde, enkelt og genialt til samme tid. Flott!!

He & Me + 3 sa...

What a cool light and perspective. Thanks for stopping by my blog.